ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
סוברים כבית שמאי?

המבוכה: היו"ר התגאה בהדלקה של 8 נרות

ככה זה שמתנכרים לדת ומנסים לקרוץ לציבור שומר המסורת. יו"ר המחנה הציוני, התומך במוצהר בתחבורה ציבורית בשבת ובשלל חוקים אנטי דתיים, פרסם אמש תיעוד מטקס הדלקת נרות חנוכה שקיימה מפלגתו, עם בני נוער באחד הכפרים, כאשר בחנוכייה הודלקו כל שמונת הנרות 

המבוכה: היו"ר התגאה בהדלקה של 8 נרות
הדלקת נרות חנוכה של המחנה הציוני בכפר בן שמן צילום: מטוויטר

סוברים כבית שמאי? מבוכה במחנה הציוני: יו"ר המפלגה אבי גבאי פרסם אמש (ראשון) בחשבון הטוויטר שלו, תיעוד בו נראה ח"כ עמר בר לב, בהדלקת נרות חנוכה עם בני נוער בכפר בן שמן, אלא שבתיעוד נראה כי הודלקו בחנוכייה כל שמונת הנרות כבר ביומו הראשון של החג.

חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' מ'הבית היהודי' שנחשף לתיעוד, הגיב בעקיצה וכתב, "שלום אבי, חנוכה שמח. אולי תזמין היום איזו בת שירות (לאומי) לישיבת הסיעה שתסביר לכם כמה נרות מדליקים בכל יום. סתם שלא תעשה לעצמך פדיחות, אתה יודע...".

גולשים נוספים הצטרפו לסמוטריץ' ועקצו את גבאי: "בית שמאי קלאסי. פוחת והולך - כמו מספר המנדטים", אחר כתב: "מגוחך לגמרי שמפלגה המרבה לדבר נגד ההדתה, ביצעה פה הדתה בצורה מוגזמת. הדתה פי 8".

דבריו של סמוטריץ' באו לאחר שבשבוע שעבר, תקפה חברת הכנסת מרב מיכאלי מ'המחנה הציוני', את הבנות הדתיות המשרתות שירות לאומי בבתי הספר הממלכתיים, וטענה כי הן גורמות להדתה בחסות שר החינוך נפתלי בנט והבית היהודי. היא פנתה בסרטון וידאו להורים בישראל ואמרה, "יש לכם ילד או ילד בחינוך הממלכתי? בואו בואו תקשיבו איך בנט והבית היהודי שוטפים להם את המוח. הוא הכניס בנות שירות לאומי והן מלמדות את הילדות והילדים שלכם, מה זה יהודי וישראלי טוב, שומר מצוות, מאמין בבניית בית המקדש השלישי, מקפידה על צניעות. כלומר הישראלי הנכון הוא המתנחל חובש הכיפה ואשתו הכפופה לו. ואתם ההורים שלהם, אתם לא האידיאל הזה, אתם החילונים האלה שאיבדו את הערכים".

מיכאלי המשיכה בדברי הארס שלה, "בנות השירות האלה פשוט מסיתות את הילדות והילדים שלכם נגדכם. תשאלו מי בכלל מכשיר אותן ללמד? הרבנים של בנט. הרב אליהו אמר להן להסתער על החילונים, לנקום בהם, לטחון להם את הראש, להחזיר להם את הילדים בתשובה לעשות את זה בחכמה ובפקחות".

טוב, לפחות מיכאלי עצמה לא הגזימה עם ההדתה והדליקה אמש כבית הלל, נר אחד בחנוכייה.

נזכיר, כי יו"ר המפלגה אבי גבאי מרבה להצהיר מעל כל במה, כי כאשר יגיע לשלטון, הוא יעביר חוק בעד תחבורה ציבורית בשבת ויבטל את חוק המרכולים.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד