י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
מקרה עצוב

חרדית נדבקה בחיידק הטורף ואיבדה עוברה

בת 32, אם לשישה מרחובות, מאושפזת כשהיא מונשמת ומורדמת במחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים קפלן. חבר של המשפחה: "המקרה היה מאוד פתאומי ודרמטי"

חרדית נדבקה בחיידק הטורף ואיבדה עוברה
חדר ניתוח טיפול נמרץ. אילוסטרציה צילום: unsplash

בביה"ח קפלן ברחובות נלחמים מאז שבת, על חייה של אישה חרדית בת 32 תושבת העיר, שסובלת מזיהום מסכן חיים.
האישה, אם לשישה ילדים שהיתה בשבוע ה־20 להריונה, מאושפזת כשהיא מורדמת ומונשמת במחלקה לטיפול נמרץ. החשד הוא שנדבקה בסטרפטוקוק A, "החיידק הטורף", אך נבדקות גם אפשרויות נוספות, ובהן זיהום מחיידק אי־קולי, כך מפרסמת הבוקר (שלישי) כתבת הבריאות של 'ישראל היום', מיטל יסעור בית-אור.

האם הצעירה התלוננה בשבת על חום, חולשה וצירים מוקדמים והובהלה לבית החולים, שם מצבה הידרדר והרופאים אף נאלצו להפסיק את ההיריון בשל מצבה הקשה.

אנו ב'בחדרי חרדים' כבר דיווחנו על המקרה המצער, כבר ביום ראשון, כאשר הציבור התבקש להעתיר בתפילה ובתחנונים עבור האישה מרת אלטע ביילא בת בלומה לרפו"ש בתושח"י, כשהשם "אלטע" נוסף לה בשל מצבה החמור.

בתוך כך, חבר של המשפחה סיפר ל'ישראל היום': "מדובר באישה מיוחדת שאוהבת לעזור לאנשים והיא כתובת להרבה מקרים. הקהילה מאוד עוטפת אותם. כל הקהילה, גם בבתי הספר, מתפללים לשלומם. במהלך השבוע הקודם חלק מהילדים שלה היו חולים, וייתכן שהיא חשבה בהתחלה שנדבקה מהם ולא חשבה שהיא סובלת ממשהו יוצא דופן עד לשבת כשמצבה הידרדר. המצב לא פשוט ומפחיד. המקרה היה מאוד פתאומי ודרמטי עבור כל הקהילה. חנוכה זה חג של ניסים וכולם מתפללים לנס".

סיבוך רפואי אישה חרדית חיידק הטורף היריון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד