י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
27 ימים לפרוץ הפרשה המטלטלת

אחרי אשתו: האב שוחרר בתנאים מגבילים

לפני כחודש נחשפה פרשת התעללות מזעזעת של זוג הורים מבני ברק באחד עשר ילדיהם, מעצרם הוארך מעת לעת, עד לשחרורה של האם ביום ראשון והיום גם האב שוחרר - שניהם בתנאים מגבילים, הכוללים הרחקה מן הערים ירושלים ובני ברק וכן 100 מטרים מן הילדים

אחרי אשתו: האב שוחרר בתנאים מגבילים
אילוסטרציה. צללית אדם חרדי צילום: אמיר לוי, פלאש 90

27 ימים לאחר מעצרו, שוחרר בתנאים מגבילים תושב בני ברק בן 45, החשוד בעבירות חמורות שביצע ב-11 ילדיו. אשתו, החשודה אף היא בהתעללות והכאה, שוחררה ביום ראשון בתנאים מגבילים.

לפני כחודש הותר לפרסום כי נעצרו בני זוג בני 44 ו-45 מבני ברק, הורים ל-11 ילדים. על פי החשד, ההורים חשודים כי במשך השנים התעללו בילדיהם, הכו אותם באכזריות, ביצעו בהם מעשים חמורים ואסורים, הרעיבו אותם ועוד ועוד.

בניגוד למקרים דומים, המשטרה לא הגישה הצהרת תובע, מה שאומר שכתב אישום ככל הנראה לא יוגש בימים הקרובים. בתיק זה מונה פרקליט מלווה כמעט מתחילת התיק, ואף נעשתה פנייה לאינטרפול על מנת לברר מה היו החשדות של הרשויות בלונדון בתקופה בהם התגוררו שם. למרות זאת, ההורים שוחררו בתנאים מגבילים והחקירה נמשכת. 

הפרשה סוקרה בהרחבה ב'בחדרי חרדים', ומעצרם של ההורים הוארך שוב ושוב, כאשר המכרים של המשפחה טענו כי מדובר אכן בתיק קשה, אך לדבריהם מי שאמור היה לטפל בעניין במשך השנים - מחלקת הרווחה שהתעלמה שוב ושוב מפניות של קרובי משפחה ומכרים.

לפני יומיים, הוחלט לשחרר את אם המשפחה בתנאים מגבילים, הכוללים מעצר בית מוחלט בעיר רחובות, למשך 30 יום בהם תהיה בפיקוח של שני מפקחים (בני זוג) שהתחייבו בסכום של 10,000 ש"ח, כי החשודה תהיה בפיקוחם 24 שעות.

היום (שלישי) לבקשת משטרת מרחב דן ועל דעת פרקליטות מחוז תל אביב, שמלווים את התיק מראשית החקירה, הוחלט לשחרר גם את האב, לגביו החשדות חמורים מעט, כאשר במהלך ימי המעצר, כך דווח ב'בחדרי', אשתו התלוננה כי הכה אותה ואף גרם לה להפיל את עוברה.

בני הזוג אף הורחקו מהערים ירושלים ובני ברק למשך חודש ימים וכן הרחקה של לפחות 100 מטר מכל מקום בו שוהים ילדיהם. נאסר עליהם לצאת מישראל למשך חצי שנה, כאשר הדרכון שלהם שהופקד במשטרה עם מעצרם, יישאר שם.

עו"ד ישראל ילון, המייצג את האב, אמר ל'בחדרי חרדים' לאחר שחרור מרשו, כי "לאחר כל הכותרות המפוצצות על פרשה חמורה מאין כמותה שוחרר היום האבא למעצר בית, ולא סתם אלא בהסכמת הפרקליטות". עו"ד ילון אמר "אני מוכרח לציין שאמנם זה קרה לאחר ימים ארוכים שהתרקב בבית המעצר אבל עדיין זה לא מובן מאליו: שיחרור לאחר טיפוס של המשטרה על עצים כה גבוהים".

פרשת ההורים המתעללים התעללות הילדים תנאים מגבילים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד