י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
דין ביתר כדין בית שמש

זלץ זועם על 'שלומי אמונים': "קטנוניות על חשבון התושבים"

יו"ר דגל התורה בביתר עילית, דודי זלץ, זועם על גרירתו לתוך המאבק בבית שמש, והחלטת 'שלומי אמונים' שלא למנותו כסגן בשכר : "זהו מאבק של פוליטיקה ארצית של התחשבנויות קטנוניות, על חשבון תושבי העיר" ומוסיף: "זו הפרה ברורה של ההסכם החתום עם ראש העיר"

 זלץ זועם על 'שלומי אמונים': "קטנוניות על חשבון התושבים"
דודי זלץ צילום: Aharon Krohn/Flash90

לאחר שנקלע לעין הסערה, יו"ר דגל התורה בביתר דודי זלץ, מגיב לשלומי אמונים שהחליטו שלא למנות אותו בשלב זה, לתפקיד סגן בשכר בעקבות התרגיל הפוליטי שערכו בדגל בית שמש. הוא טוען כי מדובר בקטנוניות. 

בתגובה ששיגר זלץ לתקשורת אמר: "אני מצר על כך ששלומי אמונים הארצית, משיקוליה שלה, החליטה לגרור את ראש העיר רובינשטיין, בניגוד לרצונו, למאבק של פוליטיקה ארצית של התחשבנויות קטנוניות, על חשבון תושבי העיר".

"מדובר בניסיון לפגוע באופן חמור בשלום, באחדות ובאחווה בין הקהילות בעיר, תוך הפרה בוטה של הסכם חתום על ידי ראש העיר מול הסיעה השניה בגודלה בעיר", טוען זלץ.

"זאת", מוסיף וטוען מי שהיה מיועד להתמנות לסגן, "לאחר כל פעולותינו למען השלום בתקופת הבחירות, בה עשינו במלוא מרצנו לבחירתו של ראש העיר, וקיימנו באופן מלא את חלקנו בכל הסיכומים כי דין ביתר אך ורק כדין ביתר, ושעירנו איננה כרוכה בערים אחרות".

זלץ מוסיף עוד ועוקץ את ראש העיר וסיעתו 'שלומי אמונים' ואומר כי, "אנחנו בדגל התורה עוסקים תמיד אך ורק בעשייה למען התושבים, מעל לכל שיקולים כאלו ואחרים של כבוד ונקמה, וללא קישור של פוליטיקה ארצית לשירות המסור לתושבי העיר".

נציין כי חברי סיעת דגל התורה המונים ארבעה חברים החרימו היום את ישיבת המועצה לטענתם, "לאחר שבמרכזה הוצבו מאבקי פוליטיקה פתטיים שאינם קשורים כלל לעירנו".

כזכור, 'בחדרי חרדים' דיווח כי הקרב מבית שמש משפיע גם על העיר ביתר לאחר שבשלומי הודיעו כי "מינוי הסגן של 'דגל התורה' בביתר מתעכב לעת עתה, "יש גבול לפגיעה בנציגי שרי התורה והחסידות ולהשפלה שהציבור החסידי עובר מהם בימים האחרונים, זאת למרות שהיינו בעבר שותפים במשך שנים", אמרו. 


ב'שלומי אמונים' מסרו עוד כי, "אנו שוקלים לנקוט פעולות נוספות כלפי דגל התורה. אנו מקווים ומייחלים שהנושא ייפתר בקרוב והאחדות בביתר תימשך ותשפיע לטובה על יתר הארץ".

בית שמש ביתר אבוטובול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד