ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
פרסום ראשון

הקרב על ראשות המועצה: מתמודד חדש

לאחר פטירתו הפתאומית של ראש המועצה אברהם רוזנטל ז"ל, ייערכו בעוד כחודש בחירות מחודשות לראשות המועצה, כאשר יצחק רביץ, המשמש כמ"מ, הינו המועמד היחיד. 'בחדרי חרדים' חושף כי ישנו מועמד חדש הצפוי להתמודד ראש בראש מול רביץ ועלול לטרוף את הקלפים

הקרב על ראשות המועצה: מתמודד חדש
יעקב פלאי / יצחק רביץ צילום: אהרון קרון, פלאש 90

פרסום ראשון: הקרב במועצת העיר טלזסטון הופך לראש בראש, לאחר שיעקב פלאי צפוי להתמודד על ראשות המועצה, כשמולו ניצב יצחק רביץ, שמכהן כיום כמ"מ ראש המועצה, לאחר פטירתו הפתאומית לפני כחודש של ראש המועצה אברהם רוזנטל ז"ל.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי לאחר שאסף ביומים האחרונים 300 חתימות מתושבי המועצה, הודיע יעקב פלאי מתושבי המקום, כי הוא מתכוון להתמודד על ראשות המועצה, כשבראש הקמפיין שלו ניצבת הטענה כי יצחק רביץ "הוצנח" למועצה.

פלאי, בוגר ישיבות 'עטרת ישראל', 'שערי יושר' וחברון, החל את לימודיו בישיבה קטנה בטלזסטון וחזר להתגורר במקום לפני מספר שנים.

בשיחה עם 'בחדרי חרדים" אומר פלאי: "החלטתי להתמודד לא בגלל שאני מחפש איזה ג'וב או עבודה, אלא כי אני מאמין שאני יכול לנהל את המועצה בצורה הטובה ביותר".

לדבריו, "התבקשתי על ידי רבני הקהילות שהיו מאוד מודאגים מהצנחה של מועמד, התייעצתי עם רבותי ואני מקווה שבימים הקרובים תצא תמיכה פומבית", כך פלאי בשיחה עם 'בחדרי חרדים'.

פלאי מגיע עם רקע ציבורי עשיר, בשנים האחרונות ניהל מאבק בשליחות הגר"נ קרליץ, הגר"מ שטרנבוך והגרמ"מ שפרן, בנושא מתחם גולובנציץ' בבית שמש, ואחרי חמש שנים מאבקו נשא פרי ובקרוב יכנסו דיירים ראשונים למבנים.

פלאי מגיע מרקע של יזמות, תקשורת וניהול, והוא מקווה להביא גם את הניסיון הזה למועצה המקומית.

כזכור, יצחק רביץ משמש כמ"מ ראש המועצה, לאחר שראש המועצה אברהם רוזנטל הלך לעולמו בפתע פתאום יומיים לאחר הבחירות המקומיות כשהוא בן 71.

הבחירות המחודשות לראשות המועצה יתקיימו בב' בשבט.

יצחק רביץ טלזסטון אברהם רוזנטל בחירות מוניציפליות יעקב פלאי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 27 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד