י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
עלה בחקירה

גנבי הרכב החרדי נדלקו על הדגם המסוים

שלשום (שני) דווח ב'בחדרי חרדים' אודות גנבי רכב שנלכדו על חם, כשהם נוסעים ברכב שגנבו זמן קצר קודם לכן משכונת רמת שלמה החרדית בירושלים | בחקירתם עלה כי גנבו עוד חמישה רכבים מאותו דגם

גנבי הרכב החרדי נדלקו על הדגם המסוים
רכב מסוג קיה פיקנטו צילום: ויקיפדיה

פעילות סמויה של המשטרה, הביאה ביום שני השבוע למעצר ארבעה ערבים חברי חוליה, שפעלו יחד לגניבתם של שישה כלי רכב מאותו דגם, קיה פיקנטו, באזור ירושלים.

בפעילות מבצעית סמויה של בלשי המשטרה בירושלים, כפי שדווח ביום שני ב'בחדרי חרדים', תפסו השוטרים 'על חם' 4 חשודים כשהם ברכב קיה פיקנטו אותו גנבו זמן קצר קודם לכן בשכונת רמת שלמה בירושלים ועל פי החשד ניסו להבריחו לשטחי יו"ש.

החשודים בשנות ה-20, ממזרח ירושלים והשטחים, נעצרו לחקירה במשטרה, במהלכה עלה החשד כי פעלו יחד כחוליה, וחוקרי המשטרה הצליחו באמצעות מגוון פעולות חקירה לחשוף את שיטת הפעולה שבאמצעותה גנבו על פי החשד עוד חמישה רכבים מאותו דגם במהלך התקופה האחרונה.

הרכב הגנוב הושב לבעליו החוקיים על ידי השוטרים ומעצרם של החשודים הוארך בפני בית המשפט, והיום יובאו להארכת מעצר נוספת.

"הפעילות הסמויה והממוקדת ומעצר חברי החוליה, הנם חלק חשוב במלחמתה העיקשת של משטרת ישראל נגד גניבת רכבים, שנמשכת כל העת במגוון מישורים מתוך כוונה לשים את 'זרוע החוק' הארוכה של משטרת ישראל על כל אדם או גורם המנסה לפגוע ברכושו הפרטי של האזרח הנורמטיבי שומר החוק" נמסר מהמשטרה.

גניבת רכבים קיה פיקנטו רמת שלמה ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד