ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"המשך למסע ההכפשות"

דיווח: צ'יקו אדרי יפרוש מהמירוץ למפכ"לות

לאחר שהערימו על מינוי צ'יקו אדרי למפכ"ל אין סוף קשיים, נראה כי הלה החליט סופית לפרוש מהמירוץ לראש הפירמידה במשטרה - כך ע"פ דיווח בערוץ 10 • המשרד לביטחון פנים: "המשך למסע ההכפשות והרדיפות התקשורתי כנגד אדרי"

דיווח: צ'יקו אדרי יפרוש מהמירוץ למפכ"לות
משה צ'יקו אדרי צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לאחר שהערימו על מינוי צ'יקו אדרי למפכ"ל אין סוף קשיים, נראה כי הלה החליט סופית לפרוש מהמירוץ לראש הפירמידה במשטרה.

על פי דיווח שמתפרסם בערוץ 10 בשעה האחרונה עולה כי אדרי צפוי להודיע כי הוא מסיר את מומדותו לתפקידו כמפכ"ל המשטרה.

אלא, שבמשרד לביטחון פנים הגיבו: "זהו המשך למסע ההכפשות והרדיפות התקשורתי כנגד ניצב (בדימוס) אדרי עם ההכרזה כי הוא המועמד לתפקיד מפכ"ל המשטרה, אנחנו עדים לעוד כתבה מעוותת שפורסמה מבלי לבקש את התייחסותו של ניצב בדימוס אדרי", נטען בתגובה.

"בהודעה מובהר כי עוד טרם החליטה הועדה על דרישתה לביצוע בדיקת פוליגרף ועוד קודם לקביעת היועץ המשפטי לממשלה את זהות מכון הפוליגרף, פנה ניצב בדימוס אדרי להתייעצות באשר ליכולתו הבריאותית לביצוע בדיקת פוליגרף במידה ויידרש לעשות כן, לאור עברו הרפואי. בהתייעצות כלל לא בוצעה הכנה לביצוע הפוליגרף וכן, בניגוד מוחלט לתיאור בכתבה, ניצב אדרי לא תאם ולא ביקש דבר מהבודקת. בדיקה זו היתה מבוצעת בכל מקרה על ידי ניצב אדרי גם לאחר החלטת הועדה".

עוד נאמר ע"י המשרד לביטחון פנים: "ניצב אדרי לא הכיר את הבודקת ולא שכר מעולם את שירותיה אלא פגש אותה כבודקת מוסמכת לביצוע בדיקות פוליגרף. אין לו שום קשר לבודקת שנבחרה פרט לפגישת הבירור הרפואי שהתקיימה ביניהם, כאמור עוד טרם החליטה הועדה כי עליו לבצע בדיקת פוליגרף תעסוקתי".

"ניצב בדימוס אדרי", נכתב בהודעה, "נענה לדרישת הועדה לביצוע הבדיקה באופן מיידי ולא היה הגורם שקבע את זהות המכון או הבודק. ניצב בדימוס אדרי עבר בהצלחה את בדיקת הפוליגרף שהינה בדיקה מקצועית, אותה הוא מוכן לבצע בכל מכון שידרש".

ציקו אדרי מפכ"ל המשטרה ביטחון פנים גלעד ארדן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד