י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"שלא יהיו כמו הפלג" • צפו

סגן ראש העיר המסית חגג עם החסידים

מוביל קמפיין השנאה באשדוד חיבק את החרדים: "דיברו על זה שאני נגד חרדים - אז קודם כל, כלל ראשון: לעולם אל תאמינו לתקשורת" • צפו בתיעוד

סגן ראש העיר המסית חגג עם החסידים
נכט באירוע של קהילת נמירוב צילום: באדיבות המצלם

בתום מערכת בחירות סוערת בעיר אשדוד, אלי נכט, מי שהסית נגד הציבור החרדי ואף הוביל קמפיין שנאה נגדו - נכנס לקואליציה העירונית לצד חברי הסיעות החרדיות, מחבק את החרדים בעיר ועוקץ את הפלג הירושלמי.

בתיעוד שהגיע לידי 'בחדרי חרדים' נראה נכט משתתף באירוע של קהילת נמירוב באשדוד ומדבר עם מאות חרדים על חשיבות התרומה למדינה.

לדבריו: "קמפיין הבחירות שלי צבר תאוצה. דיברו על זה שיש לי בעיה עם דת ושאני נגד חרדים או כל מיני שטויות מהסוג הזה - אז קודם כל, כלל ראשון: לעולם אל תאמינו לתקשורת".

"דבר שני", ציין נכט, "אני הכי שמח בעולם לראות חבר'ה צעירים, חבר'ה שרוצים להשתלב, חבר'ה שמשרתים בצבא, שהחליטו לתרום לחברה, להיות ב'איחוד הצלה' או כל מקום אחר. שרוצים לרכוש השכלה, להתקדם".

"הלוואי וכל החברה הדתיים במדינה לא יהיו כמו הפלג הירושלמי אלא כמו הפנים שלכם. אנחנו כולנו נרוויח. המדינה שלנו תזכה", אמר.

נכט הוסיף: "הגיע הזמן ללכת יד ביד לעבר עתיד טוב יותר לכולם, הגעתי לעשות סדר בשלטון המקומי, להאזין למה שקורה אצלינו באשדוד וחשוב ביותר".

אשדוד חרדים הפלג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד