י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
צפו בתיעוד הדרמטי מהזירה

כמו בסרטים: המסתערבים פרצו לבית הדורס

מחבל שדרס עם רכבו מחסום וסיכן את חיי החיילים, נעצר על ידי כוחות גדולים בפשיטה דרמטית על ביתו, בלב הכפר הפלסטיני העויין בידו. צפו בתיעוד מהשטח, בו נראים החיילים פושטים עם אקדחים שלופים - ממש כמו בסרטי אקשן למהדרין

כמו בסרטים: המסתערבים פרצו לבית הדורס
המסתערבים מסתערים צילום: דוברות המשטרה

יום לאחר מעצרו של המחבל שפרץ עם רכבו את מחסום א-זעיים לכיוון ירושלים, תוך סיכון חיי הלוחמים שביצעו נוהל מעצר רכב חשוד שכלל ירי באוויר, מפרסמת היום המשטרה את תיעוד המעצר, הכולל רגעים דרמטיים במיוחד.

המעצר התאפשר הודות לפעילות של לוחמי יחידת המסתערבים של מג"ב ירושלים, שפשטו אתמול לכפר הפלסטיני בידו בכוחות סמויים וגלויים ופעלו לאיתורו של החשוד.

ברגע שאיתרו הכוחות את החשוד במקום עבודתו, ניתן האות לביצוע המעצר שהחל על ידי הכוחות הסמויים שהיו בקרבתו, והמשיך עם הגעה של כוחות גלויים בכדי לאבטח את פעילות המעצר ולשמור על ביטחון הלוחמים.

"מדובר במבצע מורכב מאוד שמחייב פעולות רבות אך במידה ואנו נדרשים לפעול בלוחות זמנים צפופים אנו יודעים גם לבצע מעצרים מן הסוג הזה תוך זמן קצר מאוד מרגע קבלת התרעה או מידע מודיעיני משמעותי", אמר קצין מסתערבים שהשתתף במעצר.

לדברי המשטרה, הפעילות הזו מוכיחה שוב שהזרוע הארוכה של משטרת ישראל לרבות היחידות המיוחדות של מג"ב תגיע לכל מקום ובכל זמן בכדי לעצור מבוקשים וחשודים בפעילות שסיכנה או עתידה לסכן את חיי אזרחי ישראל או הלוחמים המשרתים למענה.

החשוד, בשנות ה- 30 לחייו תושב בידו, נעצר כאמור להמשך חקירה במשטרת ישראל.

מסתערבים כפר פלסטיני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד