י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
תוך שעות נלכדו חשודים

בליל שבת: דירת הזוג הטרי נפרצה - כסף נגנב

זוג שנישא לאחרונה גילו לחרדתם בבוקר יום השבת כי גנבים פרצו לדירתם בליל שבת וגנבו כספים רבים שקיבלו לחתונתם | באורח יוצא דופן הצליחה המשטרה להתחקות אחר החשודים במעשה ובשעה זו הם מובאים לדיון בהמשך מעצרם

בליל שבת: דירת הזוג הטרי נפרצה - כסף נגנב
אילוסטרציה צילום: unsplash

כספי מתנות החתונה ומתנות נגנבו בליל שבת מדירתם של בני זוג צעירים שנישאו לאחרונה. חקירה מהירה של המשטרה הביאה למעצרם של חמישה חשודים ותפיסת חלק מהכסף והרכוש הגנוב.

בשעות הבוקר המוקדמות של שבת, גילו בני זוג המתגוררים בשכונת קטמון בירושלים, כי דירתם נפרצה במהלך ליל שבת. מהדירה נגנבו מתנות חתונתם בסכום של עשרות אלפי שקלים וטלפונים סלולריים.

שוטרים וחוקרים מתחנת מוריה פתחו מיד בחקירת מהירה ממוקדת ומאומצת ותוך שעות בודדות, הצליחו להתחקות אחר זהותם של החשודים בפריצה, והביאו למעצרם כשברשותם המכשירים הניידים אותם על פי החשד גנבו, וכן חלק מכספי מתנות החתונה.

החשודים תושבי ירושלים ולוד נעצרו לחקירה. חלקם, בני 20-50 מובאים בשעה זו לבית משפט השלום בירושלים שם יבקשו להאריך את מעצרם. חקירת המשטרה נמשכת במטרה לאתר את יתר הכסף שנגנב על פי החשד.

כסף וטלפונים שנגנבו. צילום: דוברות המשטרה

"אנו שמחים שבזכות פעולות החקירה המהירות ואיתור החשודים, הצלחנו להשיב לפחות חלק מכספי החתונה והרכוש שנגנבו" ציינו במשטרה. "אנו קוראים לציבור ובמיוחד לאחר קיום אירועים כגון חתונות בהם מתקבלים כספי מתנות רבים, לגשת מהר ככל האפשר ולהפקיד את הכספים במקום בטוח על מנת להימנע ממקרים דומים בעתיד ולהפחית את הסיכון שכספים אלו, שלעיתים הנם כספם היחיד של בני הזוג ייגנבו".

פריצה לדירה ליל שבת זוג צעיר מעטפות כסף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד