י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
קורע לב

הגרב"מ ספד לנינו: "קרבן שלא חטא כלל"

מסע הלוויה קורע לב לתינוק יונתן ז"ל בן השבעה חודשים, נינו של הגרב"מ אזרחי - חבר מועצת גדולי התורה שספד לו בהתרגשות • "הקרבן הגדול ביותר זה תינוק כל כך צעיר, בן שבעה חודשים, שלא חטא כלל"

הגרב"מ אזרחי. צילום: שוקי לרר
הגרב"מ אזרחי. צילום: שוקי לרר

מסע הלוויה קורע לב נערך אמש, ליל שביעי של חנוכה, לתינוק הקטן יונתן שימבורסקי ז"ל בן השבעה חודשים, נינו של ראש ישיבת 'עטרת ישראל' וחבר מועצת גדולי התורה הגרב"מ אזרחי ונכדו של הגאון רבי אריאל וילנסקי, ראש ישיבת 'אש התלמוד'. 

במסע ההלוויה שנערך בבית הלוויות שמגר בירושלים בהשתתפות המשפחה המצומצמת, נשא דברי חיזוק הסבא הגרב"מ אזרחי לקול בכיות המשתתפים.

"בימינו", ספד הגרב"מ, "שאין בית המקדש - אין קרבנות ציבור; ולכן הקרבנות שמכפרים על כלל ישראל הם הנפטרים שהקב"ה לוקח. והקרבן הגדול ביותר זה תינוק כל כך צעיר, בן שבעה חודשים, שלא חטא כלל".

הגרב"מ הוסיף ובירך שהתינוק יהיה מליץ יושר על המשפחה, ויתפלל לפני ה' שייתן כוחות לכל המשפחה, ובפרט לאמא, להתגבר על הקושי ולהמשיך הלאה".

יצוין כי עקב חג החנוכה לא התקיימו הספדים. אחיה של האמא - הגאון הרב צבי וילנסקי רב הקהילה באופקים ומרבני ישיבת אור אלחנן - אמר פרקי תהילים.

כזכןר, הפעוט לא התעורר משנתו בבוקר יום השבת בביתו בשכונת בית וגן בירושלים. רופאים וחובשים באיחוד הצלה ביצעו בו פעולות החייאה ממושכות, בסופה נאלצו לקבוע את מותו למרבה הצער.

הרב ברוך מרדכי אזרחי תינוק שמגר הס הספד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד