י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

לראשונה: אמבולנס ימי של איחוד הצלה יפעל בכנרת

"בכל שנה אנו עדים לאלפי מקרים של אזרחים שנסחפים ללב הכנרת ובעשרות מקרי טביעה • האמבולנס הימי יאפשר לאנשי הרפואה שלנו להגיע במהירות כדי לחלץ ולהעניק טיפול רפואי לרוחצים בלב הכנרת ולפנות את מי שזקוק לעזרה במהירות לחוף כדי להעבירו להמשך טיפול בבית החולים"

לראשונה: אמבולנס ימי של איחוד הצלה יפעל בכנרת
האמבולנס הימי של איחוד הצלה צילום: יחיאל גורפיין, דוברות איחוד הצלה

איחוד הצלה השיק אמש (ראשון) את האמבולנס הימי הראשון שיפעל בכנרת בישראל.

על האמבולנס יפעל צוות פרמדיקים וחובשים מתנדבים של איחוד הצלה מסניף טבריה שיעניקו טיפול רפואי מיידי לרוחצים שטבעו ולרוחצים שנסחפו ללב הכנרת ויפנו אותם אל החוף. האמבולנס הימי מצוייד גם בסונאר שמסוגל לסרוק את קרקעית הכנרת במבצעים לאיתור רוחצים שטבעו. הסירה נתרמה על ידי קרן מיינג'ר האמריקאית ועלותה כ-200 אלף דולר.

בטקס השקת האמבולנס הימי השתתפו נציגי הקרן, מנכ"ל איחוד הצלה, משה טייטלבוים, סגן נשיא הארגון אלי פולק, הסמנכ"לים דב מייזל וזאב סופר וראש סניף טבריה באיחוד הצלה, יוסי אוקנין, שישיט את האמבולנס במי הכנרת.

מנכ"ל איחוד הצלה, משה טייטלבוים אמר כי "בכל שנה אנו עדים לאלפי מקרים של אזרחים שנסחפים ללב הכנרת ובעשרות מקרי טביעה. האמבולנס הימי יאפשר לאנשי הרפואה שלנו להגיע במהירות כדי לחלץ ולהעניק טיפול רפואי לרוחצים בלב הכנרת ולפנות את מי שזקוק לעזרה במהירות לחוף כדי להעבירו להמשך טיפול בבית החולים".

כנרת טביעה איחוד הצלה אמבולנס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד