י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
נס חנוכה מתועד

צפו: כך ניצלה המשפחה מהשריפה בביתם

בזכות גלאי עשן שהיה מותקן בבית המשפחה היא ניצלה. בתיעוד שהגיע לידי 'בחדרי חרדים' ממצלמת אבטחה, נראה כי אש מתחילה להתלקח בסלון הבית בעוד המשפחה נמצאת בחדרים העליונים. בזכות גלאי העשן ירד האב והתעשת מיד • צפו

צפו: כך ניצלה המשפחה מהשריפה בביתם
תיעוד ממצלמות אבטחה שריפה פורצת בבית צילום: באדיבות המצלם

המשפחה ניצלה בנס משריפה שהחלה להתפתח בביתה: בתיעוד וידאו שהגיע ל'בחדרי חרדים' נראה סלון בית רגיל למדי בניו ג'רזי, כשעל השולחן חנוכייה שמתחילה להתלקח ושמן מעורב בלשונות אש נוטף ממנה לריצפה העשויה מעץ.

על פי הדיווח באתר Yeshiva World News מתברר כי בני המשפחה הדליקו את נרות החנוכה על שולחן בסלון ועלתה לקומה השנייה כשהנרות נותרות ללא השגחה, לפתע מסיבה שאינה ברורה החל לטפטף מעורב באש על הרצפה. הסרטון המפחיד נראה קצת מבוים, אך הוא אמיתי לחלוטין ולמשפחה אירע נס גדול, בזכות גלאי עשן המותקן בבית שהחל לצפצף כשהאש החלה להתפשט על מפת השולחן.

אב המשפחה נראה רץ ומנסה לכבות את האש בעזרת רוח מפיו, כשהוא לא מצליח הוא לא מאבד זמן, הוא רץ למטבח מביא מטף כיבוי אש ומכבה את האש תוך שניות.

הסרטון הזה משרת בעיקר את חברות גילוי האש, שיצאו בקמפיין בו הם מפצירים מאנשים להתקין את גלאי העשן בביתם, אפשר לשער שאם למשפחה הזו לא היה גלאי עשן, מי יודע מה היה קורה להם, והאם הם היו מספיקים לברוח מן הבית לפני שהאש היתה לוכדת אותם. הבתים בארה"ב בנויים מעץ והאש נתפסת מהר מאד בקירות הבית, ולדאבוננו מספר אסונות קשים אירעו בקרב עמך ישראל בשנים האחרונות מנרות החנוכה.

נזכיר, כי בחנוכה בשנה שעברה קיפחו את חייהם ארבעת בני משפחת אזן, אם ושלושה ילדים כתוצאה משריפה שפרצה בביתם שבפלטבוש, ברוקלין שהתלקחה מנרות חנוכה. גם במקרה ההוא השריפה פרצה בקומה התחתונה בעוד בני השפחה נמו את שנת הליל בקומה העליונה.

שריפה ניו ג'רזי נס חנוכה נרות חנוכה מטף כיבוי אש גלאי עשן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד