י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
אל תתקרבו לאזור

פקקי ענק: 18 עצורים בהפגנת 'הפלג'

בעקבות מחאת 'הפלג הירושלמי' ברח' ז'בוטינסקי בבני ברק בואכה כביש גהה, שהחלה בשעה 13:30, נוצרו עומסי תנועה כבדים באזור | עד כה עצרה המשטרה 18 מפגינים

פקקי ענק: 18 עצורים בהפגנת 'הפלג'
הפגנת הפלג בבני ברק צילום: בני וולקן

בשעה זו (שני) נערכת הפגנה בבני ברק על ידי אנשי 'הפלג הירושלמי', בעקבות מעצרו של תלמיד ישיבת בריסק בירושלים. עד כה, נעצרו כ-18 חשודים בהפרת הסדר הציבורי. 

חסימות ועומסי תנועה ברחוב ז'בוטינסקי מבן גוריון לכיוון מזרח; כביש היצירה בפתח תקווה לכיוון מערב; רחוב ז'בוטינסקי בקטע שבין בן גוריון לצומת גהה; רחוב החלוצים מרחוב אברבנאל עד ז'בוטינסקי. 

ציבור משתמשי הדרך מוזמנים להתעדכן כל העת במוקד המידע 110 של המשטרה בדבר עומסי תנועה וכן לעשות שימוש באפליקציית הניווט לדרכים חלופיות. לנוסעי התחבורה הציבורית יש להתעדכן בהתאם אל מול חברות האוטובוסים ומוקדי המידע שלהם.

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים' לפני כשבועיים, הבחור עוכב לבדיקה על ידי משטרת ישראל בסמוך לנמל התעופה בן גוריון, לאחר שהוברר כי הוא דרוש לחקירה בצה"ל, הועבר לידי המשטרה הצבאית והוגש נגדו כתב אישום על השתמטות משירות צבאי. 

ממשטרת ישראל נמסר כי לא תמנע את קיום המחאה מתוך רצון כן לאפשר את חופש הביטוי והמחאה של כל אזרח החפץ בכך. "יחד עם זאת, לא נתיר כל הפרת סדר ונפעל בנחישות נגד אירועי אלימות מכל סוג שהוא".

עד כה עצרה המשטרה 18 מפגינים, אשר הפרו את החוק ואת הסדר הציבורי בכך שירדו לכביש ראשי במטרה לחסום אותו.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד