י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"התרגזתי שנחשפתי"

צפו > גפני תוקף את התקשורת: "פרמיטיבית, מתחת לכל ביקורת"

יו"ר ועדת הכספים יוצא במתקפה חריפה נגד התקשורת בגין שני נושאים שסוקרו בימים האחרונים והציקו לו באופן אישי | על סערת הסגן הערבי במועצת העיר חיפה: "חד"ש היו שם בקואליציה גם של יהב" | על חשיפת 'החדשות' אמש: "לא יכול יושב ראש חרדי שדואג לתעשייה הישראלית"

צפו > גפני תוקף את התקשורת: "פרמיטיבית, מתחת לכל ביקורת"
חבר הכנסת משה גפני צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

יו"ר ועדת הכספים חה"כ משה גפני תקף היום (שני) את התנהלות התקשורת סביב נושאים הנמצאים על סדר היום, בהם מינוי הסגן הערבי בחיפה ובלימת התקציבים של משרד התחבורה.

בפתח ישיבת ועדת הכספים תקף היו"ר גפני, "ראיתי כתב היום בשם אמנון לורד שהוא כתב על חיפה שיש קואליציה 'אנטי ציונית' בחיפה, אני נעלבתי, אני לא מבין מאיפה האיש הזה נחת עלינו... יש של קואליציה אנטי ציונית עם הבית היהודי ורשימה ארוכה של חברים שנמצאים שם ואני לא מביע עניין עצמו (לסערת הסגן) חד"ש היו שם בקואליציה גם של יהב".

לדברי גפני בתיעוד שהגיע לידי 'בחדרי חרדים', "האיש מזיל דמעות, אני מבין שהוא איש ימני, אז גם הקואליציה בכנסת היא אנטי ציונית?", תהה. שציין כי, "החרדים נמצאים גם פה. למה הוא הכניס אותנו לתוך העניין בזה שהחרדים בפנים".

"לא ראיתי אותו במהלך הקדנציה החולפת שילדים סבלו שלמדו בבית ספר חרדי מאנשים גזענים פרמיטיביים שאין להם שום יכולת להתמודד עם נושאים", תקף.

גפני התייחס גם לדיווח של חברת 'החדשות' אמש, על כך שהוא עוצר תקציבים למשרד התחבורה בשל חילולי השבת ואמר, "אני גם התרגזתי שנחשפתי שאני מעכב את הכסף של משרד התחבורה בגלל השבת". גפני תהה: "לא יכול יושב ראש חרדי שדואג לתעשייה הישראלית, לא יכול להיות דבר כזה? אם הוא מעכב אז סימן שיש פה איזה שבת במקום".

מי שנרתם לטובתו של גפני, הם חברי האופוזיציה דווקא, נציג 'יש עתיד' בוועדה מיקי לוי אמר: "אתה הפעם לא אשם". גפני בתגובה פנה לחברת האופוזיציה איילת נחמיאס ורבין ואמר לה בהומור: "אם את הולכת להיות חרדית, תדברי איתי לפני".

גפני הוסיף ותקף את התנהלות התקשורת הכללית וטען כי "ההתייחסות של התקשורת הישראלית היא פרמיטיבית, מתחת לכל ביקורת ברגע שזה נוגע לחרדים, לא ידעתי מזה ופתאום אמרו לי... אני באמת ובתמים נלחם למען התעשייה הישראלית".

משה גפני ועדת הכספים חיפה סגן ראש עיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד