י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

השגריר הבריטי החמיא לחרדים בהדלקה בביתו • צפו

דיוויד קוורי, השגריר הבריטי בישראל, אירח בביתו שברמת גן, אירוע הדלקת נרות חנוכה לכבוד תכנית 'משפיעים – חרדים לשירות המדינה ולשלטון המקומי' | השגריר בדבריו: "אני שמח לראות את התהליכים החיוביים שמתרחשים בציבור החרדי" • צפו

השגריר הבריטי החמיא לחרדים בהדלקה בביתו • צפו
הדלקת נרות חנוכה עם שגריר בריטניה בישראל צילום: באדיבות המצלם

בסוף השבוע אירח שגריר בריטניה בישראל מר דיוויד קוורי אירוע הדלקת נר חמישי של חנוכה לכבוד תכנית 'משפיעים – חרדים לשירות המדינה ולשלטון המקומי'. האירוע נערך בבית שגריר בריטניה ברמת גן, בהשתתפות נציב שירות המדינה הפרופ' דניאל הרשקוביץ, מנכ"ל קרן קמ"ח מוטי פלדשטיין, הגב' מיכל הרצוג נציגת קרן וואהל ואורחים רבים נוספים.

בפתיחת דבריו אמר השגריר בעברית לעמיתי ועמיתות התכנית "מה שאתם עושים זה מאוד מאוד חשוב עבורכם ועבור כלל החברה הישראלית". לדברי השגריר קוורי "דרך הפעילות של קרן ק.מ.ח אני שמח לראות את התהליכים החיוביים שמתרחשים בציבור החרדי, תוך שמירה על הזהות הייחודית שלהם, תכנית 'משפיעים' היא אחת העדויות לכך".

בהדלקת הנר החמישי כובד הרב מאיר רבינוביץ' מרבני כפר חב"ד, שעודד את עמיתי ועמיתות התכנית להיות "נרות להאיר" בתוך השירות הציבורי, ולקדש שם שמים על ידי התנהגות שמצופה מאדם חרדי.

נציב שירות המדינה הנכנס הפרופ' דניאל הרשקוביץ, הודה לשגריר על החברות והתמיכה בשירות הציבורי של מדינת ישראל. הנציב עמד בדבריו על חשיבות ההשתלבות פורצת הדרך של בני ובנות הציבור החרדי בתוך השירות הציבורי, על תרומתם לקבלת החלטות טובות יותר במשרדי הממשלה למען הציבור החרדי ולמען כלל החברה ועל היכולת שלהם להוות דוגמא לבאים ולבאות אחריהם.

מרדכי פלדשטיין מנכ"ל קרן קמ"ח, הודה לשגרירות על האירוח המכובד שנערך בפעם השלישית ברציפות, ועל התמיכה לאורך השנים בפעילות האינטנסיבית של קרן ק.מ.ח לקידום התעסוקה והיזמות במגזר החרדי. לדברי פלדשטיין "השותפות עם נציבות שירות המדינה והתמיכה של שגרירות בריטניה וקרנות נוספות כמו קרן וואהל וקרן ראסל ברי, מסייעות לנו לעמוד באתגר של תכנית משפיעים, שהוא להכשיר את העמיתים והעמיתות לקראת השתלבות מקצועית ומצטיינת בשירות הציבורי, יחד עם הקפדה על אורח החיים החרדי".

צפו בדבריו של שגריר בריטניה בישראל בשפה העברית:

שגריר בריטניה הדלקת נרות חנוכה קרן קמח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד