י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

ראש השב"כ לרמטכ"ל: "מצאתי שותף יוצא דופן"

חמישה שבועות לפני תום השירות, השב"כ נפרד מהרמטכ"ל היוצא גדי איזנקוט • ראש השב"כ: "הובלנו יחד מבצעים רגישים ופעולות מודיעיניות עלומות" • איזנקוט: "שב"כ וצה"ל הם שני ארגונים אשר טובת המדינה היא נר לרגליהם, כמו גם המסירות אין קץ ואחדות המטרה"

ראש השב"כ לרמטכ"ל: "מצאתי שותף יוצא דופן"
הרמטכ"ל היוצא עם וראש השב"כ צילום: תקשורת שב"כ

במטה שירות הביטחון הכללי נערך הערב (שני) מפגש פרידה של פורום מטה שירות הביטחון הכללי מהרמטכ"ל רא"ל גדי איזנקוט. בסיום המפגש, דנו הרמטכ"ל וראש השב"כ בנושאים מודיעיניים ומבצעיים שעל סדר היום.

ראש השב"כ נדב ארגמן אמר לאיזנקוט "בתקופת כהונתך כרמטכ"ל, מערכת היחסים הבינארגונית הגיעה לשיאים חדשים של שיתוף פעולה והישגים ומקסמנו יחד את ערך השילוביות. הובלת דרך עניינית וחברית, המבוססת על אמון, שקיפות ומקצוענות".

"בנושאים הביטחוניים המורכבים, בעלי השפעה אסטרטגית, מצאתי בך שותף יוצא דופן, נאמן לערכים ולדרך, אשר רואה את טובת המדינה מעל הכל" אמר ארגמן והוסיף "הובלנו יחד מבצעים רגישים ופעולות מודיעיניות עלומות אשר תרמו באופן דרמטי ביותר לביטחון מדינת ישראל ותושביה. ברצוני להודות לך, בשם שירות הביטחון הכללי, עם ישראל וממני באופן אישי – ולאחל לך בהצלחה בהמשך הדרך".

הרמטכ"ל היוצא רא"ל גדי איזנקוט אמר כי "שב"כ וצה"ל הם שני ארגונים אשר טובת המדינה היא נר לרגליהם, כמו גם המסירות אין קץ ואחדות המטרה". לדבריו, "העשייה המשותפת של שב"כ וצה"ל היא פנומן מודיעיני ומבצעי, אשר אין לו אח ורע בעולם כולו. בכוחות משותפים פעלו ופועלים הארגונים כנגד הטרור ומאפשרים לאזרחי ישראל את שגרת חייהם".

עוד הוסיף איזנקוט כי "בשנים האחרונות התמודדנו מול אתגרים ביטחוניים מורכבים בזירות קרובות ורחוקות וללא ספק שיתוף הפעולה היווה מכפיל כוח מול יריבינו באשר הם. תודה לך נדב ולכל עובדי ועובדות השירות אשר פועלים כמגן ולא יראה יחד עם לוחמי ומפקדי צה"ל בזירות השונות".

נדב ארגמן גדי איזנקוט שירות הביטחון הכללי צה"ל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד