י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
הפיגוע האכזרי בטרמפיאדה

שיפור במצב הפצועה, התינוק עדיין בסכנה

כיממה וחצי לאחר פיגוע הירי בטרמפיאדה, שיפור ניכר במצבה של האם הצעירה שירה בת ה-21 שנפגעה קשות | שיפור גם במצבו של הבעל שספג שלושה כדורים | עם זאת מצבו של היילוד שהוצא מרחם אמו בחודש השביעי להריונה, עדיין קשה מאוד | המצוד אחר המחבלים נמשך גם הלילה

שיפור במצב הפצועה, התינוק עדיין בסכנה
בית חולים. אילוסטרציה צילום: pixabay

חַסְדֵי הַשֵּׁם: שיפור במצבה הרפואי של שירה איש-רן שנפצעה קשה בפיגוע הירי שלשום בסמוך לעופרה היא "ערה ומתקשרת עם הסביבה", גם במצבו של בעלה עמיחי נרשם שיפור.

אולם מצב בנם התינוק, שיולד בניתוח קיסרי דחוף עקב הפגיעה באמו - עדיין קשה מאוד וציבור הגולשים מתבקש להתפלל לרפואתו.

המצוד אחר המחבלים נמשך. כוחות צה"ל, שב"כ ומג"ב ממשיכים במאמץ מבצעי ומודיעיני באיתור המחבלים מפיגוע הירי, בין היתר פעלו אמש (שני) בעיירה הפלסטינית סילוואד ובעיר רמאללה. בין היתר החרימו מצלמות אבטחה של סוכנות הידיעות הפלסטינית 'וופא'.

בני המשפחה מאושפזים בבית החולים שערי צדק, ואתמול שירה בת ה-21 המטופלת בטיפול נמרץ, "פקחה עין, עין וחצי, ודמעה דמעה כשראתה אותנו. מרוב התרגשות היינו צריכים לצאת כי הדופק עלה יותר מדי. היא פקחה עין וביקשה את אמא", אמר האב חיים סילברשטיין.

אמה של שירה, ליאורה סילברשטיין סיפרה על המפגש הראשון עם שירה בטיפול נמרץ: "ראיתי שהיא רוצה לאחוז את היד שלנו. נתתי לה יד ואז ראיתי שהיא מסתכלת על אבא, הוא גם שם יד והיא החזיקה ואז ראיתי את הדמעות זולגות לה על הלחיים. ראיתי שהיא מנסה לדבר ולא יכולה כי יש לה צינורות, אז אמרנו לה שכל עם ישראל מתפלל עליה ושהיא פשוט ילדת נס". 

רפאל, אביו של עמיחי איש-רן, סיפר כי בטרמפיאדה נערכה איזושהי מסיבת חנוכה עם מכוניות של חב"ד ושל ברסלב שניגנו ושרו בעוצמה. "נשמעו פיצוצים. עמיחי אומר שברגע הראשון חשבו שזה חלק מהמוזיקה. רק כשהתחילו לראות רסיסים על הרצפה פתאום קלטו שמדובר בפיגוע".

עמיחי שנפגע משלושה כדורים, סיפר לאביו שאנשים התחילו לרוץ, "עמיחי גם הוא רץ ואז הוא הסתכל וראה שאשתו לא איתו. הוא הבין מיד שהיא נמצאת מאחורה ורץ אליה. הוא ראה שהיא שוכבת על הרצפה וראה שיש לה דימום רציני. הוא עצר את הדימום בידיים עד שהגיע סיוע".

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס אתמול בישיבת סיעת הליכוד ואמר "מחבלים זוועתיים ניסו לרצוח אם ותינוק שהיה ברחם של אמו. זה דבר מפלצתי. כוחות הביטחון רודפים אחר המרצחים. הם ילכדו אותם ואנחנו נמצה איתם את הדין ונבוא איתם חשבון". 

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד