ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
7 חודשים אחרי שנעצרה

מטפלת חרדית מואשמת: טלטלה תינוק בחוזקה

מטפלת חרדית תושבת שכונת 'תורה מציון', מואשמת כי טלטלה בחוזקה תינוק בן שבעה חודשים והסבה לו נזק מוחי נרחב - סובל מלקות ראייה וקשיים התפתחותיים 

מטפלת חרדית מואשמת: טלטלה תינוק בחוזקה
אילוסטרציה צילום: Pixabay

שבעה חודשים לאחר שנעצרה בחשד שטלטלה תינוק בן 7 חודשים וגרמה לנזק מוחי נרחב, הואשמה מטפלת חרדית משכונת תורה מציון.

כפי שדווח בזמנו ב'בחדרי חרדים', היה זה בחודש אייר, מטפלת חרדית בת 55, קיבלה לטיפול פעוט בן שבעה חודשים, מאחר ועבדה בדירתה כמטפלת בתינוקות. יומיים לאחר מכן, כך על פי כתב האישום, אחזה בתינוק כאשר ראשו ללא תמיכה וטלטלה אותו בחוזקה.

לאחר שהתינוק איבד את הכרתו, נמנעה הנאשמת להזעיק את כוחות ההצלה, ובמקום זאת התקשרה לבעלה ודיווחה לו על מצבו של התינוק. לאחר שיחה זאת דיווח הבעל למד"א כי התינוק איבד את הכרתו. כוחות מד"א שהגיעו למקום הבחינו בתינוק כשהוא מחוסר הכרה ומתקשה לנשום, וניסו לברר עם הנאשמת מה אירע לתינוק, אך זו שתקה ולא שיתפה עמם פעולה.

כתוצאה ממעשי הנאשמת נגרמו לתינוק: נזק מוחי נרחב בצקת מוחית ופגיעות נוספות שבגינם פונה התינוק לטיפול נמרץ ושהה באשפוז במשך כשבועיים. כתוצאה ממעשיה, סובל הקטין מלקות ראייה חמורה בעינו השמאלית ומלקות ראייה בעינו הימנית שבגינם עבר מספר ניתוחים; וכן מקשיים התפתחותיים משולבים ניכרים – בשל ליקויים אלו מצוי התינוק בהשגחה רציפה של הוריו ותחת מעקב וטיפול רפואי.

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', לאחר מספר ימים שוחררה המטפלת בתנאים מגבילים, הכוללים מעצר בית ללא פיקוח למשך 15 ימים, יציאה מהבית רק בליווי, איסור טיפול בילדים למשך 180 יום וזאת ללא הפקדות כספיות או ערבויות.

מטפלת חרדית מעצר מטפלת טלטול פעוט כתב אישום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד