י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
נאבקים על חיי התינוק

בני הזוג שנפצעו בפיגוע - נפגשו לראשונה

בני הזוג שנפצעו בפיגוע הירי שלשום בטרמפיאדה סמוך לעופרה, שירה ועמיחי איש-רן, נפגשו (שלישי) לראשונה בבית החולים שערי צדק והתחבקו | בנם התינוק זקוק לרחמי שמים מרובים

בני הזוג שנפצעו בפיגוע - נפגשו לראשונה
אילוסטרציה צילום: הדס פרוש, פלאש 90

בני הזוג שנפצעו בפיגוע הירי שלשום בטרמפיאדה סמוך לעופרה, שירה ועמיחי איש-רן, נפגשו לפני זמן קצר (שלישי) לראשונה בבית החולים שערי צדק בירושלים.

שירה מאושפזת במצב קשה במחלקת טיפול נמרץ, ומצבה הולך ומשתפר. אביה חיים סילברסטיין התייחס למצבו הרפואי של הנכד, שיולד בניתוח חירום קיסרי ואמר כי הרופאים עדיין נאבקים על חייו.

לדבריו, היא טרם עודכנה על מצבו למרות ששאלה. מבית החולים שערי צדק נמסר כי מצבו של הפעוט עדיין מוגדר קשה והוא בסכנת חיים, אולם אין שינוי במצבו.

חיים אביה של שירה הוסיף ואמר "אנחנו שמחים, ראינו את המראות האלה של שירה ועמיחי מתחבקים ובכינו מהתרגשות". האב הוסיף, "מצד שני אנחנו עדיין מתפללים לשלומו של התינוק. הרופאים אומרים לנו שמצבו קריטי ביותר. עדיין נשקפת סכנה לחייו. שירה רצתה לדעת על התינוק אבל בכוונה מנענו ממנה, לא סיפרנו לה ולא רצינו לספר לה‎".

סגן שר הבריאות יעקב ליצמן הגיע מוקדם היום לבתי החולים הדסה עין כרם ושערי צדק, שם ביקר את פצועי הפיגוע. "זהו פיגוע נוראי ומחריד" אמר ליצמן. "הצוותים הרפואיים של בתי החולים מעניקים לכולם את הטיפול הרפואי הטוב ביותר, ואני מתפלל שכולם יבריאו ויצאו מסכנת חיים".

ד"ר אלון שוורץ, כירורג בכיר ביחידת הטראומה של בית החולים שערי צדק, עדכן בשעות הצהרים על מצבם של שירה איש-רן שנפצעה קשה ובעלה עמיחי איש-רן שנפצע בינוני. "האם שירה נמצאת עדיין בטיפול נמרץ, מורדמת ומונשמת".

"מצבה יציב ואנחנו מרוצים מההשתפרות במצבה. היא מתעוררת לעיתים, מתקשרת עם הסביבה בסימנים" אמר ד"ר שוורץ. "האב עמיחי עדיין מאושפז אצלנו בעיקר לאיזון כאב, לא נדרשת פעולות כירורגיות מצידנו". באשר לתינוק, "לצערנו עדיין במצב קשה ואין שינוי במצבו".

פיגוע ירי צומת עופרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד