י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"בודק לעומק את הנושא"

האם השר שלח דואר מבלי לשלם אגורה

שר התקשורת איוב קרא, אשר משרדו אחראי בין הייתר על 'דואר ישראל', שיגר אלפי ברכות 'שנה טובה' לחברי מרכז 'הליכוד' ללא ששילם על כך אגורה אחת, כך נחשף הבוקר בגל"צ | השר: "אם יתגלה צל של ספק שהיתה פה איזושהי טעות בשוגג ולא שולם עלות ביול המעטפות, השר ישלם באופן מיידי ומכיסו הפרטי"

האם השר שלח דואר מבלי לשלם אגורה
יונתן זינדל פלאש 90

האם שר התקשורת שלח לפעילי ליכוד אלפי מכתבי ברכה דרך הדואר, מבלי לשלם אגורה? 

בראש השנה 2017 שלח שר התקשורת איוב קרא כ-7,000 ברכות שנה טובה לחברי מרכז ליכוד ופעילי מפלגה. הדפסת הברכות נעשתה מתקציב הקשר עם הבוחר, אולם לא נשאר לשר תקציב על מנת לשלוח את המעטפות.

עשרה ימים לפני ראש השנה תשע"ח - ב-12 בספטמבר 2017, התקיים טקס חנוכת מרכז מיון הדואר במודיעין. לטקס הגיע השר קרא, והגיעו גם הברכות שהדפיס מבעוד מועד.

על פי שני עדי ראיה – בשולי האירוע, המעטפות עברו למנכ"ל הדואר דני גולדשטיין.

עוד באותו היום הן נשלחו בדואר מהיר (דואר 24), כאשר הן לא מבויילות. המעטפות פוזרו בכמה סניפי דואר בתל אביב, ולא יצאו רק ממקום אחד. לבסוף – הגיעו ליעדן.

שווי שליחת 7000 מעטפות בדואר מהיר: 15,200 שקלים. לא בדואר ישראל ולא במשרד התקשורת קיים אישור כלשהו לתשלום שאי פעם התקבל בעבור השליחה. כך חשף הבוקר הכתב הפוליטי מיכאל האוזר טוב בתכנית 'בוקר טוב ישראל' המשודרת בגלי צה"ל.

משר התקשורת איוב קרא נמסר בתגובה: "שר התקשורת בודק לעומק את הנושא ואם יתגלה צל של ספק שהיתה פה איזושהי טעות בשוגג ולא שולם עלות ביול המעטפות, השר ישלם באופן מיידי ומכיסו הפרטי, גם אם במחיר שיהיה תשלום כפול על עלות המעטפות וזאת מחמת צלו של ספק."

"מנכ"ל דואר ישראל אינו עוסק במשלוח מכתבים. מדי יום עוברים בדואר ישראל כ-2 מיליון מכתבים, כולם משולמים מראש", כך בתגובת 'דואר ישראל'.

איוב קרא דואר ישראל שר התקשורת ברכת שנה טובה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד