י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
נשבר שיא כל הזמנים?

הרבי החדש השיג קרוב ל-10 מיליון שקלים

לאחר שהשווער וששת האחים והאחיין התגייסו למען הקמפיין, הרבי מויז'ניץ בית שמש רושם הישג יוצא דופן - קרוב לעשרה מיליוני שקלים בכ-38 שעות של קמפיין חוצה יבשות - סכום השיא שנתרם בבת אחת עומד על מיליון ורבע 

הרבי החדש השיג קרוב ל-10 מיליון שקלים
הרבי מויז'ניץ בית שמש צילום: שוקי לרר

חסידות ויז'ניץ בית שמש, שהוקמה בחודש ניסן האחרון, עם פטירתו של האדמו"ר הישיש מויז'ניץ ממונסי זצ"ל והכתרת בנו הרה"צ רבי ברוך שמשון הגר לאדמו"ר מויז'ניץ בעיר, שברה הלילה שיא.

כמו שאר החצרות שיצאו בחודשים האחרונים בקמפיין 'מצ'ינג' בשיטת או הכל או כלום - לטובת החזקת מוסדותיהם, יצאה החצר הצעירה גם היא לאתגר המותח, והציבה רף של 8 מיליון שקלים ב-36 שעות, כאשר הקמפיין מתחיל ביום שלישי בשעה 14:00 ומסתיים הלילה (חמישי) בשעה 2:00 בלילה, במהלכו גויסו סכום עתק שטרם גויס כמותו עד כה מבין החצרות שיצאו לקמפיין דומה - מעל תשעה מיליון שקלים והסכום המדויק טרם נקבע, היות והתרומות ממשיכות לטפס לעבר המיליון העשירי.

אחד החסידים מספר ל'בחדרי חרדים', כי אחרי 34 שעות כבר הושג הסכום הנדרש, ובחסידות החליטו להגדילו במיליון נוסף, כך שבשעה 02:00 לפנות בוקר - שעת הסיום המקורית, נאספו כבר מעל 9 מיליון שקלים, כאשר התרומות ממשיכות לזרום אל תוך הלילה והסכום מוקפץ לעשרה מיליון שקלים.

הכסף שנאסף, הגיע מכ-13,100 תורמים, עמך בית ישראל, לאו דווקא חסידי ויז'ניץ בית שמש, לצד נגידים ידועי שם ובעלי הון. הסכום הגבוה שנתרם הינו 1,125,000 שקלים, אשר נאסף ונרשם על שם חסידי ויז'ניץ וויליאמסבורג.

נזכיר, כפי שדווח בראשית השבוע ב'בחדרי חרדים', חותנו של הרבי מויז'ניץ בית שמש - האדמו"ר מויז'ניץ מבני ברק, קרא לחסידיו במהלך שיחתו בסעודה שלישית של שבת חנוכה, להירתם למען הקמפיין של חתנו - לעזור לו לסיים את בניית בית מדרשו בבית שמש: "חתני האדמו"ר מויז'ניץ בית שמש עושה מגבית, ברוך ה' הוא מסיים כעת בניין יפה, צריכים לעזור לו לסיים את הבניין", אמר הרבי והוסיף, "אין סתירה שעוסקים בהרבה מגביות, כי ישראל נתבעים ונותנים למרות שהם עוסקים הרבה לפרנסתם הם נותנים ונותנים, כי זה עניין של חסד מה שעוזרים אחד לשני". זאת לצד חתימה על מכתב בכתב ידו.

גם אחיו של הרבי מויז'ניץ בית שמש, האדמו"רים מויז'ניץ ממונסי, ויליאמסבורג, לונדון, ירושלים, מונטריאול, מגיבערס ואחיינו מבורו פארק, ביקשו מחסידיהם לתרום לקמפיין.

נראה כי היתה היענות מרשימה שהביאה להישג יוצא דופן בעולם החסידות, כמו גם האחדות השוררת בין האחים שללא ספק תרמה לכך.

ויזניץ בית שמש מצינג מגבית קמפיין אינטרנטי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד