י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"עשה לנו טוב על הנשמה"

צפו: דירת המסתור - אחרי חיסול המחבל

כעבור תשעה שבועות, הצליח השב"כ לעלות על עקבותיו של המחבל שביצע את הפיגוע הנתעב באזור התעשייה ברקן, וחיסל אותו בדירה בה הסתתר | בתיעוד שמתפרסם ברשתות החברתיות הערביות, נראית הדירה לאחר שכוחות הימ"מ ביקרו בה | והתגובות: "שמחה מהולה בעצב"

צפו: דירת המסתור - אחרי חיסול המחבל
דובר צה

חורים בתקרה ודם - שעות לאחר חיסולו המוצלח של המחבל אשרף נעאלווה במחנה הפליטים עסכר באיזור שכם, מתפרסם ברשתות החברתיות הערביות, תיעוד מהדירה בה הסתתר המחבל במשך כמעט חודשיים וכיצד היא נראית לאחר חיסולו.

כפי שדווח, אחרי תשעה שבועות הגיעו כוחות הימ"מ בסיוע השב"כ, אל מקום הימצאו של המחבל אשר ביצע את הפיגוע המתועב במפעל באזור התעשייה ברקן, בו נרצחו קים לבנגרונד-יחזקאל הי"ד וזיו חג'בי הי"ד, ואזרחית ישראלית נפצעה באורח בינוני.

אשרף נעאלוה הסתתר מאז הפיגוע, כך עולה, במחנה הפליטים עסכר בגזרת שכם, והחליף מספר פעמים מקומות מסתור כדי לטשטש עקבות. בעת הגעת הכוחות למקום בו הסתתר היה חמוש ופתח באש - ונהרג.

"החיסול שלו עשה לנו טוב על הנשמה"

יחזקאל, אביו של זיו חג'בי הי"ד, שמח על חיסול המחבל שגדע את חיי בנו ואמר, "החשש הגדול שלנו היה שיתפסו אותו חי ואז היינו צריכים להתמודד עם החיוכים שלו בבית המשפט, החיסול שלו עשה לנו קצת טוב על הנשמה".

שחר, אחותה של קים לוונגרונד יחזקאל הי"ד, אמרה הבוקר ל'כאן חדשות' כי חיסול המחבל הינו, "רבע נחמה לדעת שסוף סוף אחרי חודשיים פלוס הצליחו להרוג את המחבל הנתעב שרצח את אחותי. חבל שלקח כל כך הרבה זמן, ועדיין לא נעשו פעולות הרתעה. זאת שמחה מהולה בעצב שכבר בלילה היה פיגוע נוסף".

השר לביטחון הפנים גלעד ארדן בירך הבוקר את לוחמי הימ"מ של משטרת ישראל, על חיסול המחבל מהפיגוע בברקן ועל חיסול המחבל המעורב בביצוע הפיגוע בעפרה ואמר, "אני מצדיע ללוחמי הימ"מ של משטרת ישראל, שיחד עם צה"ל והשב"כ סגרו חשבון הלילה עם המחבל הבזוי שרצח את קים וזיו הי"ד וגם חיסלו את המחבל המעורב בפיגוע הירי בעפרה".

"אני מאחל החלמה מלאה לשוטרי מג"ב שלנו שנפצעו בעיר העתיקה והגיבו בנחישות ובמהירות ונטרלו את המחבל", אמר השר והוסיף, "ידנו הארוכה תגיע לכל מחבל נתעב בכל מקום בו הוא יימצא".

האלוף במיל' שר השיכון יואב גלנט צייץ הבוקר בתשובה בחשבון הטוויטר שלו: "אֶרְדּוֹף אוֹיְבַי וְאַשִּׂיגֵם וְלֹא אָשׁוּב עַד כַּלּוֹתָם. ברכות ללוחמי צה"ל, אנשי שירות בטחון כללי ומשטרת ישראל על מבצע מוצלח, בשת״פ בין ארגוני, לחיסול הרוצח מברקן ולכידת המחבלים מפיגוע עופרה. אין פשרות במלחמה בטרור. מי שיאיים על ביטחון ישראל - דמו בראשו".

מחבל מקום מסתור חיסול מחבל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד