י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
נסע למכולת > צפו

השוטרים הופתעו: ילד בן 10 נהג ברכב

שוטרי סיור הבחינו ברכב שמתקשה לבצע פרסה, כשפתחו את דלת הנהג גילו כי יושב שם ילד בן 10 | הרכב הוחרם ונפתחה חקירה | הילד הסביר שבסך הכל נסע למכולת לקנות מצרכים

השוטרים הופתעו: ילד בן 10 נהג ברכב
ילד בן 10 נתפס נוהג ברכב צילום: דוברות המשטרה

סיירי משטרת ישראל הבחינו אמש ברכב שעורר את חשדם מאופי נסיעתו ולאחר שהבחינו כי מתקשה לבצע פניית פרסה. לאחר שנעצר לבקשתם, גילו השוטרים כי נוהג ברכב לא אחר מילד כבן 10 שנים. לדבריו, נסע ברכב למכולת לשם קניית מצרכים. רכב המשפחה הוחרם ונפתחה חקירה.

אמש (רביעי) במהלך סיור שגרתי של שוטרי הסיור מתחנת ערוער, שהוקמה רק לאחרונה, הבחינו צוות השיטור ברכב מזדה שנהגו מנסה לבצע פניית פרסה באופן שעורר את חשדם. השוטרים ניגשו מיד לרכב והבחינו כי הנהג מנסה לצאת אף הוא מהרכב ולהפתעתם הרבה מדובר בילד קטן שנוהג ברכב כשהוא לבדו.

בדיקה מעמיקה ומהירה העלתה כי גילו 9 שנים ו-7 חודשים בלבד. לאחר גביית עדות קצרה מאחיו שנקלע למקום, ורישום פרטי הנהג הצעיר שנסע "בסך הכל" למכולת על מנת לרכוש מצרכים, הועבר הרכב למגרש אחסנה ונפתחה חקירה.

"מדובר בעבירה חמורה בה סיכן הנהג שאינו מורשה מן הסתם, את ציבור משתמשי הדרך ואת עצמו באופן ממשי. אנו נפעל בחומרה כנגד עבירות המסכנות את הציבור, גם בשיתוף גורמי הקהילה, על מנת לעקור תופעות מסוכנות שכאלו מן השורש", ציינו במשטרה.

ערוער נהג ילד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד