י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
מלחמות בליכוד

התלונן על חזן והותקף: "חצוף, אני מאושפז"

יו"ר הקואליציה דודי אמסלם התלונן בשידור על ח"כ אורן חזן בשל היעדרותו מהכנסת וזכה למתקפה חריפה מצדו של חזן: "אם היית "מטריח" את עצמך ומרים טלפון לחבר כנסת שנעדר הייתי מגלה שאני כבר שבוע מאושפז בבית החולים"

התלונן על חזן והותקף: "חצוף, אני מאושפז"
אמסלם וחזן צילום: יונתן זינדל / פלאש 90

יו"ר הקואליציה חה"כ דוד אמסלם התלונן בראיון ל'קול ברמה' על כך שחבר הכנסת אורן חזן נעדר מההצבעות בימים האחרונים ואמר כי "גם אם לא מרגישים טוב מגיעים לכנסת".

בראיון שהעניק לרדיו 'קול ברמה' אמר, "אורן חזן לא מגיע כבר כמה ימים, ואני כועס עליו מאד. אם הוא שומע אותי עכשיו, אני מקווה שהוא יתעשת ויחזור לפעילות הפרלמנטרית". אמסלם הוסיף כי, "גם אם לא מרגישים טוב, מגיעים לכנסת".

אלא שמסתבר כי הדברים הצליחו להכעיס את חה"כ אורן חזן, שמאושפז בימים האחרונים בבית החולים הדסה עין כרם, חזן תקף את יו"ר הקואליציה ודרש ממנו להתנצל.

ברשת הטוויטר פנה אורן חזן לאמסלם וטען לו: "אם היית "מטריח" את עצמך ומרים טלפון לחבר כנסת שנעדר הייתי מגלה שאני כבר שבוע מאושפז בבית החולים ולא סתם "לא מרגיש טוב" כפי שצייצת".

"האמת היא", הוסיף חזן. "גם אם רק היית עונה לטלפון שלך היית מגלה בדיוק את אותה ההודעה", חזן תקף את אמסלם כשכתב, "חצוף - תתבייש. ככה לא מתקשרים ולא מתנהגים!".

לקראת דיוני המליאה בשבוע הבא, לא ברור האם הקואליציה מחזיקה ברוב הדרוש, כאשר שניים מחבריה מאושפזים בבית החולים הדסה עין כרם, וזאת לאחר שהשר איוב קרא התמוטט אמש במהלך דיוני המליאה.

בנוסף, שניים מחברי הכנסת מאושפזים אף הם בבית החולים. חה"כ סאלח סעד עבר אף הוא טיפול בבית החולים תל השומר ומחלים גם בימים אלו, זאת בנוסף לח"כ רוברט טבייב שהובהל לבית החולים בעקבות כאבים בחזה.

אורן חזן דודי אמסלם אשפוז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד