י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
הסבא מדבר

נפרד מנכדו שנרצח: "היא תביא עוד תינוקות רבים"

חיים סילברשטיין, אביה של שירה איש-רן שנפצעה בפיגוע הירי ביום ראשון השבוע נפרד מנכדו והתייחס לשחרורה של בתו ממחלקת טיפול נמרץ | "בשבילנו זו אנחת רווחה גדולה מאוד", אמר סילברשטיין

נפרד מנכדו שנרצח: "היא תביא עוד תינוקות רבים"
סילברשטיין צילום: מתוך הוידאו

"היא תביא עוד תינוקות רבים" אמר חיים סילברשטיין, אביה של שירה איש-רן שנפצעה בפיגוע הירי ביום ראשון השבוע, לאחר שזאת שוחררה ממחלקת טיפול נמרץ בבית החולים שערי צדק והועברה למחלקה רגילה.

"בשבילנו זו אנחת רווחה גדולה מאוד" התייחס האב לשחרורה מטיפול נמרץ. "היא הולכת ומשתפרת, יש עדיין דרך מאוד ארוכה של שיקום, אבל אנחנו מודים לקדוש ברוך הוא על כל צעד חיובי ומקווים לטובה".

בשעות הצהרים (חמישי) שוחח האב עם עיתונאים בבית החולים שערי צדק והתייחס גם לפיגוע הירי שהתרחש הבוקר, מרחק של פחות מ-2 קילומטר ממיקום הפיגוע בו נפצעה בתו שירה, ואמר "אני משתתף בצער של המשפחות שקיבלו את הבשורה המרה מאוד שבניהם נרצחו על ידי בני עוולה ואני מאחל רפואה שלמה לפצועים שאני יודע שלפחות אחת מהם נמצאת מאחורי כאן בחדר המיון".

"זה היה מאורע קשה מאוד, במיוחד ששירה ועמיחי לא יכלו להשתתף בהלוויה" אמר על ההלוויה אמש, במהלכה קבר את נכדו שנולד בניתוח חירום בעקבות פציעתה של שירה. אבל אנחנו שמחים ששירה ועמיחי יכלו להיפרד אתמול בבוקר בפגיה מעמיעד ישראל הנכד שלא זכינו לגדל אותו, והרגשנו סגירת מעגל שיכולנו להביא אותו למנוחת עולמים בהר הזיתים בירושלים המאוחדת".

חיים סילברשטיין, חזר על אמירתו מאמש בהלוויה של נכדו עמיעד ישראל הי"ד, "הם לא ירתיעו אותנו. אנחנו חזקים יותר מהם, אנחנו צודקים יותר מהם ואנחנו שייכים לכאן יותר מהם. זה המסר שחייב לצאת, אנחנו חדורי אמונה בדרכנו הצודקת". עם זאת, הוסיף כי הממשלה חייבת לפעול, אנחנו רואים שינוי מהלך פה, רמת הפעילות החבלנית עולה דרגות, אני מתפלל ומקווה שהממשלה וכוחות הביטחון ידעו להגיב ביד חזקה וקשה ולמנוע חס וחלילה הישנות של מקרים כאלו".

בסיום, סיפר סילברשטיין על דבריה של בתו אתמול כשראתה בפגיה את בנה הגוסס, "שירה ילדה חזקה מאוד, ותוך כדי בכי היא אמרה, שהיא תראה להם, היא תביא עוד תינוקות רבים בעזרת ה' ועם ישראל חי. אלו היו המילים כמעט הראשונות שלה כשהיא ראתה את התינוק שגסס באותו רגע, ככה גידלנו אותה, ככה אנחנו מרגישים, ובעזרת ה' אנחנו מקווים שהיא תצליח מאוד במשימות האלה".

פיגוע ירי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד