י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

בחודש הקרוב: נתניהו ימנה שר חוץ ושר קליטה

לאחר התפטרותם של שרי 'ישראל ביתנו', ראש הממשלה צפוי למנות בשבועות הקרובים שר חוץ ושר קליטה, בעוד הוא בחר להחזיק בעצמו בתפקיד שר הביטחון

בחודש הקרוב: נתניהו ימנה שר חוץ ושר קליטה
נתניהו בנאומו בבית הנשיא צילום: קובי גדעון \ לע"מ

לאחר התפטרותם של שרי 'ישראל ביתנו', ראש הממשלה צפוי למנות בשבועות הקרובים שר חוץ ושר קליטה בעוד הוא בחר להחזיק בעצמו בתפקיד שר הביטחון.

על פי לשכתו של ראש הממשלה, "בכוונתו להביא לאישורה של הממשלה בתוך כשבוע הצעה שעניינה מינוי שר עליה וקליטה שימלא את התפקיד במקומו של ראש הממשלה".

בלשכתו של נתניהו הוסיפו עוד כי, "כן בכוונתו להביא לאישור הממשלה בהקדם ולא יאוחר ממהלך חודש ינואר 2019, התעה שעניינה מינוי שר חוץ שיחליף את ראש הממשלה בתפקידו זה" .

נציין כי בחוות דעתו של היועץ משפטי, הלה מזכיר את פסיקת הבג"ץ שהגישו ביש עתיד נגד החזקת התיקים של ראש הממשלה, שפסק כי הוא לא יכול להחזיק בלמעלה מתיק אחד מלבד תפקידו כראש הממשלה.

נציין כי סבב התיקים, שעל פי הפרסום בחודש החולף יתחלק בין ישראל כץ שיחזיק בתיק החוץ לבין ציפי חוטבלי שתחזיק את תיק הקליטה, עלול לעורר משברים פנימיים בליכוד.

סבב התיקים אמור לפנות את תיק התחבורה שידוע כתיק משמעותי ביותר ושרים שמחזיקים בתיקים אחרים יחפצו לשדרוג, מה שעלול להביא לסבב מלא בין שרי הממשלה.

בנימין נתניהו שרי ממשלה תפקידים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד