י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
הותר לפרסום

המחבל שפצע חייל נצח יהודה - הסגיר עצמו והועבר לחקירה

לאחר גל הטרור בשבוע שחלף - הותר לפרסום: החשוד בביצוע הפיגוע ביום שישי בעמדה צבאית סמוך לבית אל, הסגיר עצמו לכוחות הביטחון והועבר לחקירה במתקני השב"כ | בפנים: המסר של החייל נוה רותם לעם ישראל - "אנו חזקים מאויבינו, היה לו נס" ובקשת בני המשפחה

המחבל שפצע חייל נצח יהודה - הסגיר עצמו והועבר לחקירה
הגדר של היישוב דרכו חדר המחבל צילום: בטחון בית אל

הותר לפרסום כי בעקבות הפעילות המבצעית, הרציפה והממוקדת של צה"ל והשב"כ במהלך סוף השבוע, החשוד בפיגוע שבוצע אתמול (שישי) בעמדה צבאית סמוך לבית אל, הסגיר עצמו לכוחות הביטחון. החשוד מועבר כעת לחקירת שב"כ.

חייל צה"ל מגדוד נצח יהודה שנפצע קשה ביום שישי בפיגוע אבנים בבית אל, נותח אתמול בבית החולים הדסה עין כרם ומצבו מוגדר בינוני. החייל נמצא בהכרה מלאה ומתקשר עם בני משפחתו.

ממשפחתו נמסר, "החייל נוה רותם, לוחם חטיבת כפיר, גדוד נצח יהודה, נפצע ביום שישי בהתקלות עם מחבל לאחר מאבק אמיץ. ברוך ה', המצב שלו יציב ומשתפר. הוא בהכרה ומדבר עם משפחתו".

לדברי המשפחה, "נוה מבקש למסור לעם ישראל שאנו חזקים מאויבינו שהיה לו נס ושהוא חי. נודה לתפילות ומעשים טובים להחלמתו השלמה והמהירה של נוה מיכאל בן אסנת אסתר עם כל שאר הפצועים. המשפחה מבקשת להימנע מביקורים בשלב זה".

חייל צה"ל נתנאל פלבר אף הוא מגדוד נצח יהודה, שנפגע בפיגוע ירי ביום חמישי בטרמפיאדה של גבעת אסף, עודנו מונשם ומורדם, מצבו מוסיף להיות קשה מאוד ונשקפת סכנה לחייו. חבריו יובל מור יוסף הי"ד ויוסף כהן הי"ד שנרצחו בפיגוע, הובאו לקבורה ביום שישי.

ממשפחתו של החייל נמסר: ״אנו מבקשים מהציבור להתפלל לרפואתו של בננו היקר נתנאל אילן בן שיינא ציפורה. אנו רוצים גם בהזדמנות זאת להודות לכולם על הדאגה, האהבה והתמיכה בימים קשים אלה. נתנאל תמיד חזר הביתה עם חיוך שהאיר את הבית".

בהודעת המשפחה הוסיפו, "כמו כן, אנו שולחים את תנחומינו למשפחות מור-יוסף וכהן על נפילת ביניהם, חבריו של נתנאל, ומתפללים להחלמתו של החייל הנוסף שנפצע״.

שוטרת מג"ב שנפגעה בבוקר יום חמישי בפיגוע הדקירה בשער שכם בירושלים, מאושפזת בבית החולים הדסה הר הצופים ומצבה קל.

מצבן של שירה אישרן ובעלה עמיחי שנפגעו בפיגוע ירי בתחילת שבוע שעבר, מוסיף להשתפר. כמו כן הולך ומשתפר מצבה של שירה סבג שנפצעה בפיגוע הירי בגבעת אסף. שירה אישרן ושירה סבג היו מאושפזת במחלקת טיפול נמרץ בבית החולים שערי צדק, ובסוף השבוע הועברו למחלקות רגילות.

נצח יהודה לוחמים פיגוע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד