י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
מבצע חשאי

נער יהודי ממדינת אויב הוברח לישראל

נער יהודי חולה במחלה הנוראה המתגורר במדינת אויב ואמו נחתו השבוע בארץ לצורך קבלת טיפול רפואי 

נער יהודי ממדינת אויב הוברח לישראל
יונתן זינדל, פלאש 90

ממדינת אויב לטיפול רפואי בישראל: נער יהודי חולה סרטן ואמו נחתו השבוע בישראל. הנער אובחן כחולה בסרטן העצמות, ומשפחתו התייעצה עם חבר קרוב ושמעה על איכות הטיפול הרפואי בישראל והחליטה להגיע לארץ כדי שיקבל את הטיפול הדרוש. הנער יתחיל בקרוב בטיפולים בבית חולים במרכז הארץ.

מטעמי צנזורה ומחשש לשלום הנער ומשפחתו נמנעים אנו מלפרסם באיזו מדינה הוא מתגורר.

עם נחיתת בני המשפחה בשדה התעופה, המתינו להם חה"כ מיכאל מלכיאלי (ש"ס) ומאיר בלוך מנכ"ל עמותת 'הכל מהלב' המסייעת לילדים חולים ולבני משפחותיהם ומלווה את המשפחה.

חה"כ מיכאל מלכיאלי: "אני שמח ונרגש לקבל את פניכם כאן על אדמת הקודש ומאחל רפואה שלמה מעומק הלב. בכלל, הגעה שלכם ממדינת אויב באמצעות מדינה שלישית אינה דבר פשוט במצב הרפואי כעת. בד בבד, אשמח לסייע ולעזור בכל דבר ועניין".

מאיר בלוך מנכ"ל עמותת 'הכל מהלב': "הם התרגשו מאוד לנחות כאן. התרגשו לראות את הארץ, האנשים, החום והתמיכה". לנער, שסובל מגידול בכתף וביד, נאמר במדינתו שסיכויי ההחלמה שלו עומדים על 20 אחוזים. לאחר שקיבל חוות דעת מאורתופד בישראל שעיין במסמכים הרפואיים שלו, הוא הבין שבארץ יש תקווה וסיכוי לקבל טיפול שיבטיח לו סיכויי החלמה גבוהים מאוד. לאור כך, כאמור, הנער נחת בסוף השבוע בארץ ואושפז באחד מבתי החולים המובילים במרכז, שם יקבל את הטיפול הרפואי המסור.

חה"כ מיכאל מלכיאלי הבטיח למשפחה, שיחד עם עמותת 'הכל מהלב' יעמוד לימינם ויגיע בשבועות הקרובים לבקרם בבית החולים.

טיפול רפואי אויב שטח אויב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד