י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

נתניהו הודיע: בשל הטרור - איזור תעשייה בביתר

בעקבות פיגועי הטרור שהתרחשו בשבוע שעבר, ראש הממשלה הודיע כי הוא פועל להקים את איזור התעשייה החדש בעיר ביתר עילית

נתניהו הודיע: בשל הטרור -  איזור תעשייה בביתר
ישראל ברדוגו

בעקבות פיגועי הטרור שהתרחשו בשבוע שעבר, ראש הממשלה הודיע כי הוא מזרז את ההליך ופועל להקים את איזור התעשייה החדש בעיר ביתר עילית, בנוסף לבניית יחידות דיור חדשים בעופרה.

בפתח ישיבת הממשלה אמר נתניהו: "בעקבות פיגועי הטרור הרצחניים ביהודה ושומרון בשבוע שעבר נקטנו בפעולות תקיפות בביטחון ובהתיישבות. כוחותינו איתרו וחיסלו שניים מהמפגעים, השלישי הסגיר עצמו לכוחותינו, ולגבי הרביעי אנחנו פועלים נמרצות כדי למצוא אותו ונמצה גם עמו את הדין".

נתניהו הוסיף כי, "הוריתי לזרז את הריסת בתי מחבלים, כך עשינו אמש וכך נעשה בימים הקרובים, ככל שבית המשפט יאשר את הריסת הבתים. שללנו אישורי עבודה לחמולות של המחבלים, ובניגוד לנוהג שהיה עד כה - הוריתי בתוקף תפקידי כשר הביטחון לא להחזיר את האישור אוטומטית אחרי תקופת השלילה. העברתי מסר ברור לחמאס: לא נקבל מצב של הפסקת אש בעזה והפעלת טרור ביהודה ושומרון. נגבה על כך מחיר כבד".

נתניהו ציין עוד כי בקרוב יוקמו איזורי תעשייה חדשים ביהודה ושומרון בהם גם בעיר ביתר עילית כשלדבריו, "הנחיתי להסדיר בהתיישבות את מעמדם של אלפי בתים ביהודה ושומרון, להקים שני אזורי תעשייה חדשים ליד אבני חפץ ובית"ר עילית, ולאשר 82 יחידות דיור חדשות בעפרה. יהיו צעדים נוספים".

"הטרוריסטים הפלסטינים חושבים שהם יעקרו אותנו מלב ארצנו - במעשינו ובעוז רוחנו אנו מבהירים להם ולעולם כולו שאנחנו כאן כדי להישאר", הצהיר נתניהו.

ראש הממשלה התייחס גם למצב הביטחוני בצפון הארץ כאשר הבוקר הותרה לפרסום כי כוחות הביטחון חשפו מנהרה נוספת מלבנון ואמר "לפנות בוקר צה"ל חשף מנהרה רביעית של חיזבאללה. המבצע שלנו לשלול מחיזבאללה את נשק המנהרות מתקדם לפי המתוכנן והוא יימשך עד שישיג את כל יעדיו".

שר הפנים אריה דרעי הגיב: "אני שמח שראש הממשלה נענה סוף סוף לדרישתי לתת אישור לפרויקט היער האנגלי בביתר עילית, ולפתח אזורי תעסוקה החיוניים לעיר מאד. המאבק לא היה קל, אבל הגיע הזמן שהמדינה תכיר בצרכי הערים הללו הנמצאות במעמד סוציו אקונומי 1 ותעניק להן את הדחיפה הראויה. אני משוכנע שהפרויקט יביא בעז"ה עשרות אלפי מקומות תעסוקה לעיר ביתר עילית ותביא רווחה כלכלית גדולה לתושבים".

אזור תעשייה ביתר עילית נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד