ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
מדינת חלם

זו הסיבה שהרוצח לא קיבל מאסר עולם

35 שנות מאסר נגזרו על מחבל קטין אשר רצח את ינאי ויסמן הי"ד לפני כשנתיים, בפיגוע בסניף 'רמי לוי' בשער בנימין

 זו הסיבה שהרוצח לא קיבל מאסר עולם

בית המשפט הצבאי ביהודה, הטיל היום (ראשון) 35 שנות מאסר על מחבל קטין אשר רצח את ינאי ויסמן הי"ד לפני כשנתיים בפיגוע בסניף רמי לוי בשער בנימין ופצע את אבי אביטל תושבי תל ציון. בית המשפט נמנע מלהטיל על הרוצח מאסר עולם וזאת בשל כך שהרוצח הינו קטין.

משפחתו של ויסמן קיבלה את פסק הדין בזעם רב ודרשה מהשופטים להטיל על המחבל מאסר עולם וזאת לצורכי הרתעה ומניעת פיגועים. יצויין, כי על רוצחה של דפנה מאיר הי"ד נגזר מאסר עולם וזאת למרות שהיה קטין בעת ביצוע הפיגוע.

בנוסף, גזר בית המשפט הצבאי ביהודה על המחבל פיצוי למשפחתו של ויסמן הי"ד על סך 1,000,000 ש"ח וכן סכום נוסף של 250,000 לאבי אביטל שנפגע בפיגוע.

עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו אשר מלווה את המשפחה מסר "היום נגזר דינו של קטין, אחד מרוצחיו של ינאי ויסמן הי"ד. הרוצח קיבל 35 שנות מאסר, הוא לא קיבל מאסר עולם, דבר שמבחינתנו חמור ביותר. הקטין הורשע ברצח, כחלק ממסע טרור, על דוכן העדים הוא אמר שהוא לוחם של ארגון החמאס, לא יתכן שמחבל כזה לא יקבל מאסר עולם, גם שהוא קטין". 

עוד הוסיף עו"ד בלייכר כי "אי נתינת מאסר עולם למחבל כזה, זה עידוד לטרור, המשפחה ביקשה מהפרקליטות הצבאית לערר על פסק הדין בדרישה כי יוטל עליו מאסר עולם כפי הראוי לו".

פיגוע דקירה פיגוע שער בנימין מאסר בפועל בית משפט צבאי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד