י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הזוג השכול מדבר

"בשלושה ימים התינוק שלנו איחד את העם"

בני הזוג שירה ועמיחי אישרן, שנפצעו בפיגוע בצומת עופרה ואיבדו את בנם עמיעד ישראל הי"ד, התראיינו יחד לכלי התקשורת וביקשו להודות על הניסים | "התינוק שלנו הצליח לעשות בשלושת הימים הקצרים שהוא חי את מה שרוב האנשים לא מצליחים לעשות כל החיים שלהם", אמר האב

"בשלושה ימים התינוק שלנו איחד את העם"
עמיחי אישרן צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בני הזוג שירה ועמיחי אישרן, שנפצעו בפיגוע בצומת עופרה לפני שבוע ואיבדו את בנם עמיעד ישראל הי"ד ימים ספורים לאחר שנולד בניתוח קיסרי, התראיינו יחד לכלי התקשורת וביקשו להודות על הניסים והנפלאות.

עמיחי אמר לכלי התקשורת כי "התינוק שלנו הצליח לעשות בשלושת הימים הקצרים שהוא חי את מה שרוב האנשים לא מצליחים לעשות כל החיים שלהם - הוא פשוט איחד אותנו".

שירה שנפצעה קשה מאוד ובעקבות כך עברה ניתוח חירום ליילוד בנה, הודתה לצוות בית החולים שערי צדק ואמרה "בזכות אלו ששמרו עליי בהכרה, אנחנו זוכרים את כל מה שהיה מהרגע הראשון עד לחדר הניתוח". עוד הוסיפה "אין לי מילים לתאר כמה תמיכה נפשית ופיזית הם נותנים לו. תודה מיוחדת לפרמדיקים שהיו איתנו באמבולנס - בזכותם אני חיה".

"שירה הייתה בהכרה עד חדר ניתוח, אמרו לי אחרי זה שהיא תהיה מעורפלת ולא תדע ואולי לא תזכור מהתקופה שבין לבין" סיפר בעלה עמיחי. "רצינו להגיד תודה לקדוש ברוך הוא שעשה לנו ניסים, שבזכותו אנחנו יושבים כאן היום ובעזרת השם אשתי תוכל ללכת. רצינו להגיד תודה להורים שלנו ולמשפחות שלנו, שליוו ומלווים אותנו עם נתינה עצומה, לא עוזבים, פשוט שואלים כל הזמן מה עוד אפשר לעשות".

עמיחי סיפר "עברו לי שלושה כדורים ברגל ובעזרת השם עוד אוכל ללכת. תודה להורים שלנו, למשפחות שלנו שמלווים אותנו בנתינה עצומה כל הזמן. לצוות בית החולים, שלא רק מקצועיים ברמות אלא גם אנושיים מבינים, אפילו בכו איתנו, אם זה הרופאים האחיות העובדות הסוציאליות".

שירה הוסיפה כי "הניסים האלה והכוחות שאנו מקבלים מעם ישראל זה ממנו ורציתי להגיד תודה על זה. אני מרגישה שעם ישראל תומך בי נפשית ומחזק אותנו בכול התפילות והתודות והאיחולים ועם ישראל מחזק אותי גם פיזית".

פיגוע ירי תינוק צומת עופרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד