י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
פגע וברח לעיני המצלמות

צפו: החרדי עף על מכסה המנוע והנהג נמלט

בתאונת פגע וברח שאירעה ביום שישי בשכונה החרדית בלב קראון הייטס שבברוקלין, נפצע קשות חרדי שחצה את הכביש בין שתי מכוניות חונות | בתיעוד שמופץ כדי להוביל ללכידת הנהג, מתרחשת דרמה שנמשכת שניות בודדות

צפו: החרדי עף על מכסה המנוע והנהג נמלט
תאונת פגע וברח בקראון הייטס צילום: מצלמות אבטחה

חרדי שחצה את הכביש הועף על ידי רכב שגרר אותו על המכסה הקדמי, ניער אותו וברח מהזירה.

גבר חרדי נפצע קשות בראשו ביום שישי האחרון, לאחר שהועף ממכונית ברחוב יוניון פינת אלנבי בשכונה החרדית של קראון הייטס בברוקלין.

על פי תיעוד ממצלמות אבטחה המותקנות באזור ואשר הגיעו לידי 'בחדרי חרדים', נראה הגבר החרדי, חוצה את הכביש שלא במעבר חצייה - בין שתי מכוניות חונות, כשלפתע רכב שנסע במהירות מעיף אותו, כשהוא נופל על מכסה המנוע, נהג הרכב ממשיך בנסיעה פראית, ואז בפניה הראשונה, הוא בולם לשנייה בפתאומיות בכדי לנער מעליו את הפצוע, שמתגלגל אל הכביש בעוצמה והנהג נמלט מהמקום, כשהוא מותיר את הפצוע לדמם על הכביש.

מתנדבי ארגון הצלה המקומי שהוזעקו למקום על ידי עוברי אורח העניקו לו טיפול רפואי ראשוני וייצבו את מצבו, לאחר מכן הוא פונה לבית החולים.

על פי הדיווח באתר 'קראון הייטס אינפו', האירוע התרחש בסביבות השעה 12:00 בצהריי יום שישי האחרון, ורק אתמול שוחרר התיעוד ממצלמות האבטחה.

ארגון 'השומרים' של קראון הייטס, הפיץ בכל האמצעים את צילומי הוידאו של האירוע ומבקש את עזרת הציבור, עם כל תמונה או סרטון נוסף של הרכב ומה שיוביל ללכידת הנהג שפגע וברח.

תאונת פגע וברח מצלמות אבטחה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד