י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
העבודה או ליכוד?

מוכר הפלאפל המפורסם מסתבך פוליטית

לאחר שביקרו אצלו בהפרש של שבוע גם יו"ר 'הליכוד' בנימין נתניהו וגם יו"ר 'העבודה' אבי גבאי, מוכר הפלאפל מקרית שמונה נקלע לפוליטיקה בעל כורחו | בעבודה טוענים כי הוא התפקד אליהם בעת ביקורו של גבאי, אך הוא מכחיש וטוען שעזב לפני כמה שנים וגם, החמיא לנתניהו על תפקודו הביטחוני

מוכר הפלאפל המפורסם מסתבך פוליטית
נתניהו עם עמר מוכר הפלאפל צילום: באדיבות המצלם

בשעות האחרונות עסוקים במערכת הפוליטית בשאלה חשובה ביותר, כששתי המפלגות הגדולות מימין ומשמאל, מבקשים לברר, האם מוכר הפלאפל מקריית שמונה, משמש כחבר מפלגת 'העבודה' או שמא ביטל את החברות ועבר לליכוד.

הסיפור החל לאחר שלפני כשבוע וחצי, בעת שסייר ראש הממשלה בנימין נתניהו בגבול הצפווני, הוא עצר לפלאפל אצל שמעון עמר בקריית שמונה, המנהל חנות לממכר פלאפל עשרות בשנים ושמעו יצא למרחוק. נתניהו צייץ בטוויטר תמונה שלו עם המוכר הנודע וכתב: "הפלאפל של עמר בקריית שמונה - אליפות!".

מי שמיהר לבוא אחריו, הוא יו"ר מפלגת 'העבודה' אבי גבאי. כשהגיע גבאי ל'סיור ביטחוני' בגבול הצפוני, נכנס גם הוא לאכול פלאפל אצל עמר, אלא שהוא לקח את הביקור צעד קדימה והצטלם עם עמר יחד עם טופס הצטרפות למפלגת 'העבודה'.

במפלגת 'העבודה' אמרו ל'גלובס' כי שמעון עמר, הבעלים, אמר לגבאי שהוא עוקב אחריו, תומך בו ומאמין בו שהוא יכול לשנות את המצב במדינה. "אתה המועמד שלי לראשות הממשלה", אמר עמר לגבאי.

אלא שהסיפור מסתעף, לאחר שב'מקור ראשון' דווח כי מוכר הפלאפל מכחיש מפורשות את הדיווח ב'גלובס' וטוען כי לא היו דברים מעולם. על פי דיווחו של כתב הצפון יאיר קראוס, עמר מסביר, "דחפו לי את הפתק ליד ואמרו לי להצטלם. לא חתמתי על שום דבר ולא הצטרפתי לשום דבר. אני מקבל את כולם אצלי בברכה".

על פי הדיווח, מוכר הפלאפל שנכנס לקרב הפוליטי בעל כורחו, סיפר לנתניהו בעת ביקורו אצלו, עד כמה הוא מעריך את התנהלותו הביטחונית, "הוא שקול ולא מתייחס למה שבנט אומר", כך עמר.

הסיפור הופך למעניין יותר, לאחר שמתברר כי עמר מספר כי את מפלגת 'העבודה' עזב לפני 5 שנים בגלל שלי יחימוביץ' וכי בבחירות האחרונות הוא הצביע ל'יש עתיד'. לדבריו, הוא מאוד מתרשם מיאיר לפיד ובני גנץ.

האם המבקר הבא יהיה יאיר לפיד הטוען לכתר? ימים יגידו.

פלאפל אבי גבאי בנימין נתניהו הליכוד מפלגת העבודה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד