י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

"מי שמתנהל בשקיפות מקבל אשראי"

לאומי השתתף השבוע בוועידת אחים לעסקים שהתקיימה בבני ברק, אליה הגיעו מאות בעלי עסקים ויזמים חרדים • במושב מיוחד שעסק במימון ואשראי הופיע חיים טל, ראש ענף פיתוח עסקי במערך עסקים קטנים בלאומי, שהציג בפני חברי הוועידה את מפת הדרכים להתנהלות נכונה של בעל העסק מול הבנק, וניהול נכון של תזרים המזומנים בעסק לאורך זמן

"מי שמתנהל בשקיפות מקבל אשראי"
חיים טל בועידת אחים לעסקים צילום: יעקב נחומי

בפתח דבריו הציג חיים את הנתונים המרכזיים לגבי העסקים הקטנים בישראל, המונים כיום למעלה מ-520 אלף עסקים, רובם רשומים כעוסק פטור או מורשה. מנתוני משרד הכלכלה עולה כי רוב העסקים מתקשים לשרוד את השנים הראשונות, בעיקר עקב קושי בגיוס לקוחות, חוסר יכולת להתמודד עם תחרות וניהול לקוי של העסק.

בהמשך פירט את הצעדים החיוניים ליצירת אמון בין בעל העסק לבנקאי, ובראשם שקיפות מלאה והתנהלות מסודרת ומתוכננת מראש, גם בשוטף ובוודאי במהלכים פיננסיים משמעותיים, עליהם חובה לדווח מבעוד מועד. הוא ציין כי בעל עסק צריך להתמקח על תנאי האשראי, כמו בכל רכש אחר, אולם גובה הריבית והתנאים הם לא חזות הכול במשא ומתן זה.

חיים אף הציע לבעלי העסקים להזמין את הבנקאי לביקור אישי בעסק, שכן אין כמו מראה עיניים כדי להתרשם באופן ישיר מהתנהלות העסק ותפקודו. "אנחנו בלאומי עסקים מעודדים את הבנקאים לרדת לשטח ולבקר בעסק, כדי להכיר לעומק את העסק ואת צרכיו הפיננסיים" ציין.

בהמשך הציג חיים טל בפני משתתפי הוועידה את הצעת הערך של לאומי לעסקים הקטנים בישראל, כולל מעטפת שירותים ומוצרים מקיפה ומתקדמת במיוחד. לאומי מציע מסלולי אשראי ייעודיים לעסקים קטנים לצורכי הון חוזר, השקעות, פיתוח, שיווק ועוד.

לאומי אף מציע לבעלי עסקים זמינות מירבית, באמצעות מרכז עסקים, המעניק
שירות בנקאי מקצועי הזמין ללקוחות גם בשעות בהם הסניף סגור. במרכז העסקים ניתן לקבל מידע על החשבון העסקי ולבצע מגוון פעולות בנקאיות כגון קבלת הלוואה, הזמנת שיקים ועוד.

השתתפות לאומי בוועידה הכלכלית של המגזר החרדי מהווה המשך לפעילות הענפה של הבנק במגזר החרדי בכלל ובקרב העסקים הקטנים בפרט. לאומי משתתף במגוון אירועים לקידום העסקים במגזר החרדי, ומעמיד לרשותם מערך מקצועי הפרוס בסניפים המתמחים בעסקים.

 

 

אשראי בנק לאומי אחים גלובל ועידה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד