י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
מטורף

הסתנן לישיבה, ניסה להתגייר והתגלה כנאצי

נאצי מסוכן שהה במשך מספר חודשים ב'מכון מאיר' בירושלים, שם למד יהדות לצורך גיור | "הרגשנו אחרי כמה זמן שהוא ממש משוגע", טוענים במכון

הסתנן לישיבה, ניסה להתגייר והתגלה כנאצי
הנאצי שהסתנן צילום: משטרת בריטניה

אדם תומאס, בן 22, וקלאודיה פאטאס, בת 38 מבריטניה, היו חלק מקבוצה שנעצרה לפני מספר חודשים על היותם חברים ב"ארגון נאצי אלים לא חוקי". הם נשפטו בבית-המשפט של בירמינגהם שם נשלחו למאסר. תומאס נכלא לשש וחצי שנים והאשה פאטאס לחמש שנים.

בכתב האישום נטען, כי "בשיחה עם חבר אחר בארגון הנאצי אמרה אשתו, כי 'כל היהודים חייבים למות', תומס עצמו דיבר באופן קבוע כמו נאצי סטנדרטי, שיבח את הגזע הלבן, וטען שצריך לחסל את מי שלא מ'הגזע העליון'".

"הם נתנו לתינוק שלהם את השם אדולף, לאות הערצה של הדיקטטור הנאצי, ומילאו את קירות ביתם בצלבי קרס ובסמלים של ארגון 'קו קלוקס קלן' הגזעני", נטען.

עד כאן סיפור סטנדרטי של נאצי שאיים לרצוח יהודים, אך מה שיותר מדהים, זו העובדה שהנאצי המסוכן שהה במשך מספר חודשים ב'מכון מאיר' בירושלים, שם למד יהדות לצורך גיור, כך חשף האתר 'ג'ואיש קרוניקל'.

דובר ישיבת "מכון מאיר" הגיב על הדיווח ואמר, "אנחנו יכולים לאשר כי הוא ניסה ללמוד במחלקת הגיור של מכון מאיר, אבל הרגשנו אחרי כמה זמן שהוא ממש משוגע. זה לא ניכר מיד, הוא היה בעל ידע רב בתורה, מתון, ואפילו נעים".

"יש לו זיכרון פנטסטי והייתה לו גם התלהבות ללמוד תורה. יש לו גם צד אפל מאוד ומשיכה לקיצוניות, ברגע שהצד הזה יצא, ידענו שהוא לא ראוי ללימודי גיור", הוסיף הדובר של המכון השוכן בירושלים.

'מכון מאיר' אישר כי תומאס היה רשום תחת השם "אבי תומאס", לחבריו לכיתה הוא אמר שהוא "אבי בן אברהם".

נאצי מכון מאיר ישיבה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד