י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הטרור נמשך

תינוק בן 9 חודשים נפצע מפיגוע אבנים בחברון

תינוק בן תשעה חודשים נפצע באורח קל בפניו בעקבות פיגוע אבנים לעבר מכונית שנסעה באזור חברון • נתניהו בהערכת מצב: "הטרור הפלסטיני חושב שהוא יעקור אותנו - הוא לא יעקור אותנו"

תינוק בן 9 חודשים נפצע מפיגוע אבנים בחברון
אילוסטרציה צילום: Wisam Hashlamoun/Flash90

תינוק בן תשעה חודשים נפצע היום (שלישי) באורח קל בפניו בעקבות פיגוע אבנים לעבר מכונית בכביש עוקף חלחול שבאזור חברון.

לפי מידע שהגיע לידי 'בחדרי חרדים', התינוק נשרט בפניו מרסיסי זגוגית הרכב ופונה יחד עם אמו נפגעת חרדה, לבית החולים שערי צדק שבירושלים.

עוד נודע כי בשעות האחרונות מתקיים יידוי אבנים מסיבי בכביש גוש עציון-חברון. מבירור ראשוני עולה כי נגרם נזק ל-6 כלי רכב, בהם רכב בו נסעו זוג ו-2 ילדים; כאשר נזק נגרם לחלון וכאמור פעוט בן 9 חודשים נפגע בפניו מרסיסים.

יצוין כי רק בתחילת השבוע (ראשון) נפצעה צעירה בשנות ה-20 לחייה מיידוי אבנים לכבר רכבה בכביש 60, סמוך ליישוב עלי. היא פונתה לבית החולים.

מוקדם יותר היום קיים ראש הממשלה בנימין נתניהו הערכת מצב ביטחונית במפקדת יהודה ושומרון, יחד עם הרמטכ"ל ובכירים נוספים בצה"ל וביקר בזירת הפיגוע בגבעת אסף, שבו נרצחו שני חיילי צה"ל יובל מור יוסף ויוסף כהן.

במהלך ביקורו אמר נתניהו: "אנחנו נמצא גם את הרוצח הזה, כפי שמצאנו את האחרים, ונבוא איתו חשבון. הטרור הפלסטיני חושב שהוא יעקור אותנו - הוא לא יעקור אותנו. זה לב המולדת שלנו. אנחנו נחזק את ההתיישבות עוד יותר כל פעם, כפי שעשינו עכשיו, ואנחנו ננקוט את כל הצעדים, כולל צעדים נוספים, נגד הטרור".

אבנים תינוק חברון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד