י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
יצאה מהצד השני

מחט התפירה חדרה לאצבעה של בת 22

תופרת צעירה מאשדוד סיימה את החוויה במיון, לאחר שהמחט העבה עמה סרגה, חדרה בפתע פתאום אל תוך אצבעה ויצא מהצד השני | בצר לה היא פנתה למיון של 'טרם' ולאחר הרדמה מקומית שלפו הצוות הרפואי את המחט 

מחט התפירה חדרה לאצבעה של בת 22
בת 22 'תפרה' את המחט באצבעה צילום: דוברות טרם

לא כך קיוותה תופרת צעירה לסיים את התפירה, במיון. אמש (שלישי) בשעות הערב המוקדמות הגיעה למיון 'טרם' באשדוד צעירה בת 22, תושבת העיר, שמחט התפירה חדרה לאצבעה במהלך התפירה.

אנשי הצוות הרפואי במיון 'טרם' ביצעו לה בדיקות ראשוניות, כמו גם צילום רנטגן כדי לוודא שאין פגיעה בכלי דם, בעצב ובעצם, ולאחר הרדמה אזורית, שלפו את העצם הזר מהאצבע. לאחר מכן ניתן לצעירה טיפול נוגד כאב והיא שוחררה עם המלצה למעקב.

לפני ואחרי הוצאת המחט. צילום: דוברות טרם

"חדירת עצם זר כמו זה שהיה עלול לגרום לפגיעות בעצב, בעצם ובכלי דם, ועל כן הייתה חשיבות לערוך בדיקה פיזיקאלית כדי לראות שלא הייתה פגיעה עצבית או בכלי דם" אמר ד"ר זאב וימפהיימר סמנכ"ל רפואי ברשת 'טרם', "כמו גם צילום רנטגן כדי לשלול פגיעה בעצם ולוודא שמחט התפירה הוצאה בשלמותה. במקרים מסוימים עלול להיגרם זיהום מקומי ואף חמור מכך ועל כן החשיבות הרבה בהפנייה מיידית לרופא".

ד"ר וימפהיימר מציע במקרים אלו לא לנסות להוציא את העצם הזר בעצמכם כי הדבר עלול להחמיר את הפגיעה. לדברי הרופא "במקרה שיש דימום מאסיבי יש לנסות לעצור את הדימום באמצעות לחץ מקומי, בכל מקרה יש לגשת לטיפול רפואי".

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד