י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
שעות לאחר נאומו של נתניהו

הפרקליט חושף: התקדמות משמעותית בחקירות נתניהו

פרקליט המדינה לא בישר טובות היום לראש הממשלה • שעות לאחר נאום נתניהו, עלה ניצן לדוכן ועידת 'גלובס' ועדכן את המשתתפים בכך שחלה התקדמות משמעותית בחקירות ראש הממשלה • "השלמת עבודת הפרקליטות יחלו כבר בימים הקרובים"

הפרקליט חושף: התקדמות משמעותית בחקירות נתניהו
שי ניצן, פרקליט המדינה צילום: Yonatan Sindel/Flash90

שעות ספורות לאחר שראש הממשלה בנימין נתניהו נשא בעצמו נאום בפני משתתפי ועידת 'גלובס', פרקליט המדינה שי ניצן עלה לדוכן הנואמים ושלף כותרת סביב חקירות נתניהו, לדבריו, "שלושת תיקי נתניהו הועברו אלינו" וכי "נרשמה התקדמות משמעותית".

לדבריו של ניצן, "עשינו ונמשיך לעשות כל מאמץ לסיים את הטיפול בתיקים בעניינו של רה"מ בהקדם ובאופן מעמיק".

"לפני מספר שבועות", הוסיף הפרקליט, "פורסמה המלצת המשטרה ורשות ני"ע בתיק 4000 ותיק החקירה הועבר לפרקליטות בשלמותו, כמו כן, סמוך לאותה עת סיימה המשטרה לבצע את השלמות החקירה בתיקי 1000 ו-2000. בעבר הבהרנו שאנו נעשה כל מאמץ ללמוד את כל התיקים וללמוד את כל הראיות בהקדם האפשרי".

לדבריו, "בשבועות האחרונים הועברו אלי טיוטת חוות דעת בשלושה תיקים אלה מפרקליטות מיסוי וכלכלה, לאחר לימוד יסודי של חומרי החקירה. ההכנה של חוות הדעת החלה עוד לפני העברת ההמלצות כי הפרקליטות ליוותה את החקירות, אך הליבון הסופי העובר רק עכשיו. בחודשיים האחרונים קיימתי פגישות אינטנסיביות עם הפרקליטות וליבנתי שאלות משפטיות וראייתיות שונות".

עוד הוסיף ניצן כי "עם השלמת עבודת הפרקליטות יחלו כבר בימים הקרובים הדיונים אצל היועמ"ש, שבהם נדון בסוגיות המשפטיות והראייתיות המורכבות שעלות מחוות הדעת על מנת לקבל החלטה בתיקים. כל העוסקים במלאכה מחויבים לפעול לסיום הדיונים בהקדם האפשרי, אך מבלי לגרוע מסוגיית יסודיות התיקים".

בנימין נתניהו שי ניצן חקירות נתניהו התקדמות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד