י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
רגע לפני הקאמבק

הזמר סיני מעודה מגיש את "אמר רבי יוסי"

כ-13 שנים לאחר שפרץ לתודעה בעולם המוזיקה החסידית, עם אלבום הבכורה שלו "אספרה", שכלל לא מעט להיטים מדהימים, בימים אלה הוא מתכנן את הקאמבק, באמצעות אלבום השני | לקראת צאת האלבום, הוא משיק את אחד השירים שייכללו בו - "אמר רבי יוסי" • האזינו 

הזמר סיני מעודה מגיש את "אמר רבי יוסי"
עטיפת סינגל 'אמר רבי יוסי' סיני מעודה צילום: יח"צ

הזמר סיני מעודה עובד על אלבום נוסף ואיך שזה נראה האלבום אוטוטו מוכן, בינתיים עד הקאמבק הגדול ותוך כדי ההופעות שלו באירועים שונים, הוא מגיש את "אמר ר' יוסי", לחן שקט ונוגע על דברי המשנה המפורסמים, בביצוע עדין ומיוחד עטוף בעיבוד קלאסי משובח.

וכך מובא במשנה במסכת אבות: 'אמר רבי יוסי בן קסמא: פעם אחת הייתי מהלך בדרך ופגע בי אדם אחד ונתן לי שלום והחזרתי לו שלום. אמר לי רבי מאיזה מקום אתה? אמרתי לו מעיר גדולה של חכמים ושל סופרים אני. אמר לי רבי רצונך שתדור עמנו במקומנו, ואני אתן לך אלף אלפים דינרי זהב ואבנים טובות ומרגליות? אמרתי לו, בני אם אתה נותן לי כל כסף וזהב ואבנים טובות ומרגליות שבעולם, איני דר אלא במקום תורה'.

כדי לתת לטקסט המיוחד הזה ומה ש"אמר רבי יוסי" טעם של תורה, צירף סיני למלאכה את נגן הגיטרה המעבד המוכשר ברק אהרון, שלא ויתר על קוצו של תו ושתל לכל אורך השיר אבנים טובות ומרגליות, כשעל כל ההפקה הזו מנצחת ביד רמה חברת ההפקות הגדולה מארה"ב MRM MUSIC.

לא נותר לכם אלא להקשיב לדברים ש"אמר רבי יוסי"!

קרדיטים:

לחן: יהודה דים.

עיבודים וגיטרות: ברק אהרן.

אולפן ומיקסים: אבי ז'אנו.

הפקה מוסיקלית: MRM MUSIC.

סינגל חדש אמר רבי יוסי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד