ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
הקרב בביתר עולה שלב • בלעדי

דרעי מאיים: "לא אתן יד להפרה בוטה עם דגל"

בישיבה סגורה שנערכה השבוע, התבטא השר אריה דרעי בחריפות נגד הצעדים הנעשים במסגרת הרכבת הקואליציה בביתר עילית • דרעי אף משגר איום לעברו של רובינשטיין: "אם הנושא הזה לא ייפתר בקרוב, נשקול את צעדנו עד כדי יציאה שלנו מהקואליציה" | בלעדי ל'בחדרי חרדים'

דרעי מאיים: "לא אתן יד להפרה בוטה עם דגל"
פלאש 90

הברית מתחזקת: בישיבה סגורה שנערכה השבוע, התבטא יו"ר ש"ס השר אריה דרעי בחריפות נגד הצעדים הנעשים במסגרת הרכבת הקואליציה בביתר עילית, כאשר ראש העיר מאיר רובינשטיין, מפר, לטענתו, הסכם חתום עם 'דגל התורה' ומעכב את מינוי סגן ראש העיר מטעמה, כך נודע ל'בחדרי חרדים'.

לדברי נוכחים בישיבה, אמר דרעי: "הנציג שלנו בביתר טעה בשיקול הדעת בתום לב כשהתמנה ללא מינוי נציג 'דגל התורה'. לא היה צריך לתת יד להפרה בוטה כזו וליצירת מחלוקת מיותרת בעיר".

עוד נודע ל'בחדרי חרדים' כי דרעי הוסיף בישיבה הסגורה: "אין בכוונתי להמתין זמן רב במצב הזה. אם הנושא הזה לא ייפתר בקרוב, נשקול את צעדנו עד כדי יציאה שלנו מהקואליציה. לא אתן את ידי לפגיעה בציבור אחר".

כזכור, ראש העיר בביתר מעכב את מינויו לסגן של יו"ר 'דגל התורה' דודי זלץ, וזאת בשל המחלוקת החריפה בין 'אגודת ישראל' ל'דגל התורה' בעיר בית שמש.

ובעוד שזלץ הדגלאי לא מונה לסגן, נציג ש"ס בביתר נכנס לתפקיד באישור המועצה. כעת, דרעי מבקש להתערב במשבר בין ראש העיר ל'דגל התורה' ומאיים לפרוש מהקואליציה העירונית, באם רובינשטיין לא ימנה את זלץ לתפקיד.

המהלך של דרעי מגיע לאחר הברית שנחשפה ב'בחדרי חרדים', בין 'דגל התורה' לש"ס, חודשים ספורים לפני הבחירות המוניציפליות.

וברקע, ש"ס מצפה מ'דגל התורה' לדבוק בברית עימה גם בעיר אלעד, מול ראש העיר ישראל פרוש, שמבקש להקים קואליציה עירונית.

אריה דרעי ביתר עילית דגל התורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד