ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
מעורבות במכרזים לא כשרים

ניצב במשטרה נחקרה בחשד לשחיתות

ניצב גילה גזיאל, נחקרה בחשד להפרת אמונים בגין מעורבותה לכאורה במכרזים שנעשו באופן שאינו תקין

ניצב במשטרה נחקרה בחשד לשחיתות
ניידת משטרה צילום: דוברות המשטרה

המחלקה לחקירות שוטרים חקרה את ראש אגף משאבי אנוש במשטרת ישראל, ניצב גילה גזיאל, בחשד להפרת אמונים בגין מעורבותה לכאורה במכרזים שנעשו באופן שאינו תקין.

מדובר בחשד להטיית מכרזים עבור הפקת אירועים במשטרת ישראל בשנים 2014-2015, בין היתר לאירוע הפרישה הענק למפכ"ל יוחנן דנינו בעלות של 370 אלף שקל.

ב'הארץ' דווח עם פתיחת החקירה כי במשטרה ובציבור נמתחה ביקורת על האירוע, שאותו הנחה הבדרן אבי נוסבאום בעלות של כ-34 אלף שקלים, והופיעה בו הזמרת קרן פלס, שקיבלה עבור הופעתה 37 אלף שקלים.

במשטרה העריכו כי כל ביקור פרידה בתחנה עלה כ-3,000 שקל, שכללו ארוחה, מתנה ועוד הוצאות להכנת התחנה. "זה מאות אלפי שקלים וניתן היה לרכז את אירועי הפרידה האלה", אמר אז בכיר במשטרה ל'הארץ'.

מעורבים נוספים, שלושה קצינים שבהם בדרגת רב פקד וכמה אזרחים, נחקרו בפרשה זו לפני כחצי שנה. החקירה תסתיים בקרוב ותועבר לבחינת פרקליטות המחלקה לחקירת שוטרים.

עו"ד עפר ברטל ממשרד ברטל כהן, המייצג את ניצב גזיאל, מסר כי היא דוחה מכל וכל את החשדות נגדה. "למן הרגע הראשון שיתפה פעולה באופן מלא על מנת לאפשר למח"ש לחקור את החשדות עד לטיהור מלא של שמה, מהר ככל שניתן" אמר ל'בחדרי חרדים'. עוד הוסיף "אני סמוך ובטוח כי תוך זמן קצר תגיע מח"ש למסקנה כי לא נפל בה רבב".

ממשטרת ישראל נמסר: "מטבע הדברים משטרת ישראל מנועה מלהתייחס לנושאים המצויים בחקירת מח"ש, מה גם שאינה מעודכנת בפרטים אודותיהם. מדובר בקצינה שתרמה רבות לאורך שנים וראוי להמתין למיצוי ההליך או לכל הפחות להתבהרות הפרטים".

ניצב חקירה מחש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד