י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
סוף לסערה בעיר החרדית > צפו

זלץ התמנה לסגן ועקץ את ראש העיר

יו"ר 'דגל' בביתר עילית התמנה לסגן ראש העיר – לאחר שבועות של מאבק שהסעיר את המערכת הפוליטית | בנאומו הכריז: "הגיעו כוחות מבחוץ והכניסו מחלוקת", כשהוא משגר עקיצה לרה"ע היושב לצדו וקובע: "היינו יכולים למנוע זאת לגמרי" | "כעת הכל מאחורינו", הוסיף הסגן הטרי • צפו

 זלץ התמנה לסגן ועקץ את ראש העיר
מינוי זלץ צילום: באדיבות המצלם

לאחר מאבק דרמטי בו היו מעורבים בכירי הפוליטיקאים הארציים מכל המפלגות החרדיות, התמנה בשעה האחרונה יושב ראש 'דגל התורה' בביתר עילית, דודי זלץ, לסגן ראש העיר. בנאומו לאחר המינוי הכריז זלץ כי מעתה בכוונתו לשים את כל המאבקים מאחוריו, לא לפני ששיגר עקיצה לעברו של ראש העיר מאיר רובינשטיין.

"בתקופה האחרונה ביתר עברה טלטלה. לצערנו הרב המחלוקת הגיעה לעיר. לא בגלל אף אחד שנמצא כאן, אבל היו אלו כוחות שהגיעו מבחוץ וזה מה שקרה", אמר זלץ, שהפתיע בבחירות האחרונות לאחר שהכפיל את מספר המנדטים של סיעתו, משנים לארבעה. בשלב זה החל רובינשטיין לומר כי "כשם שהגיעה כך יצאה", אך זלץ הבהיר: "נגיע גם לזה".


"היינו יכולים למנוע את זה לגמרי", הוסיף סגן ראש העיר החדש, כשראה"ע מנסה לטעון: "18 יום זה למנוע". זלץ המשיך בדבריו והכריז כי: "כל זה מאחורינו. נמשיך הלאה בעזרת ה' ונעזוב את כל הפוליטיקות הקטנות והנקמנויות, את כל הדברים שזרים לנו. כולנו פה חברים ובעזרת ה' נשיג הישגים משמעותיים לטובת העיר כולה".

"ראשית אני רוצה להודות לקדוש ברוך הוא על כל הסיעתא דשמיא שהיתה לנו, לכל אורך מערכת הבחירות. תודה רבה מיוחדת גם למצביעי דגל התורה. הבטחת הבחירות הראשונה שלנו: 'הפעם 'דגל' הולכת להפתיע', התקיימה ברוך ה', וקיבלנו ברוך ה' ארבעה מנדטים", אמר זלץ בפתח נאומו.

לדבריו: "כסגן ראש העיר אני משרת לא רק את מצביעי 'דגל התורה', אלא את כל תושבי העיר, ואני חושב שתפקידנו הוא לשים פנס דווקא על אלו שמקבלים פחות, שהרבה פעמים מתעלמים מהם. גם בווילה הכי יפה יש חצר אחורית והשליחות שלנו היא להיות בעזרת ה' לפה דווקא לאנשים האלו".

"דיברתי על כך פעמים רבות ונשים על זה דגש מיוחד: שלא יהיו אף ילד וילדה שיישארו בבית, שלא יהיה להם פתרון חינוכי המתאים להם. זה צו השעה. נושא חשוב לא פחות הוא שנחתור לכך שביתר תהפוך לעיר הישיבות. יש לנו את כל הכלים לכך, ואין שום סיבה שנשאר מאחור בנושא הזה", הוסיף.

רובינשטיין הרגיע את זלץ על דבר ההפסד הכספי שנגרם לו בעקבות דחיית מינויו: "לאור הנ"ל, וע"מ להבהיר את מחויבותי הבלתי חוזרת למילתי, הנני להודיע כי אשלים את ההפסד בגין 18 הימים שעברו בין הישיבה הקודמת לישיבה הנוכחית".

דודי זלץ ביתר עילית עיריית ביתר מאיר רובינשטיין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד