ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
הסכמים חשאיים?

אופוזיציה לוחמת: נציג 'אגודה' יוצא למאבק

חבר מועצת עיריית ירושלים מטעם 'אגודת ישראל' שיגר מכתב חריף בעקבות הוראת היועמ"ש בעירייה שלא לפרסם את ההסכמים הקואליציוניים

אופוזיציה לוחמת: נציג 'אגודה' יוצא למאבק

הוראת היועמ"ש בעיריית ירושלים לא לפרסם את ההסכמים הקואליציוניים קוממה את חבר מועצת העיר יוחנן וייצמן שטען כי הדבר מנוגד לחוק.

במכתבו ליועהמ"ש עיריית ירושלים אלי מלכה טען וייצמן: "נאמר לי מפי מזכיר העיר מר עידו רוזנברג כי הורית לו שלא לפרסם את ההסכמים שנמסרו לו למרות המועד הקבוע בחוק".

וייצמן עוקץ במכתבו, "כנראה שגגה נפלה בידך, שכן החוק מצריך את מסירת ההסכמים תוך שלושה ימים מיום החתימה לפני האירוע המחייב פרסום מינויי סגנים".

וייצמן צירף את לשון החוק: "נעשה הסכם בכתב בין סיעות, בין חברי מועצה מסיעות שונות או בין חבר מועצה לבין סיעה, בקשר לאחד מאלה: בחירת ראש רשות מקומית; הרכבה הסיעתי של מועצת רשות מקומית; צירוף חברי מועצה אחרי כינון המועצה; מינוי סגן ראש המועצה - ימסרו הצדדים את נוסחו המלא למזכיר הרשות המקומית, תוך שלושה ימים מיום החתימה".

וייצמן ממשיך בנוסח החוק המחייב שמרגע שנמסרו ההסכמים למזכיר הוא חייב בפרסומם: "המזכיר ימסור את הנוסח האמור לחברי המועצה תוך 24 שעות מהמועד שבו נמסר לו ההסכם".

בעקבות התעלמויות קודמות תוקף וייצמן: "לאור ניסיון העבר באי מענה לפניותיי אל כבו', הנני חוזר וכופל את בקשתי לקבלת מענה למכתביי בכלל ולמכתב זה בפרט".

בהמשך הוסיף וייצמן ועקץ עוד את היועהמ"ש: ⁤??????????⁢????????????⁣⁣⁣"תשומת לבך שבעיריות אחרות וכן ממשלת ישראל מתפרסמים ההסכמים בזמן וכחוק".

יוחנן ויצמן עיריית ירושלים הסכמים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד