ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
אחרי פירוק הגוש החילוני

ליאון דוהר קדימה: פנה שוב ל'אגודת ישראל'

לאחר שדיווחנו הבוקר כי המו"מ בין ליאון לבין 'התעוררות' התפוצץ והתקבלה ההחלטה להילחם מהאופוזיציה, ולאחר שפירק את הגוש החילוני, ל'בחדרי חרדים' נודע כי ליאון פנה ל'אגודה' במטרה לחדש עמה את המו"מ

ליאון דוהר קדימה: פנה שוב ל'אגודת ישראל'
משה ליאון & יוסי דייטש צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

הרכבת הקואליציה בירושלים: לאחר שהמו"מ בין ראש העיר הנבחר משה ליאון לבין 'התעוררות' הגיע לפיצוץ, ליאון פנה ל'אגודת ישראל' במטרה לחדש את המו"מ על כניסתה לקואליציה. על השולחן: סגנות לחצי קדנציה ועוד תופינים, כך נודע ל'בחדרי חרדים'.

כזכור, אמש (שני) המו"מ עם 'התעוררות' הסתבך והאחרונה יצאה במתקפה חריפה נגד ראש העיר, כזו שלא היתה מביישת את מפלגת 'יש עתיד' המוכרת לנו מהכנסת. 

"ליאון הפקיר חצי מהעיר", נכתב בפתח ההודעה. "בחודש האחרון ניסינו להגיע להבנות עם ראש העירייה, מי שנבחר בקומבינה על הראש של הציבור הירושלמי".

"משך כל הזמן, האינטרס הרחב של הציבור הירושלמי עמד לנגד עינינו. במטרה לשמור על ירושלים של כולם", הבהירו בסיעה למצביעים.

מכאן עברו למתקפה על ראש העיר והסכמיו הקואליציוניים עליהם חתם עד כה, "ליאון, שבילה את רוב הזמן בחו"ל, ראשית נכנע לשותפים מדגל וש"ס בהסכמים אותם סירב לחשוף לציבור הירושלמי. שנית, בידיו חסם כל השפעה שהתעוררות דרשה בקשר לשמירה על השכונות הציוניות בעיר במסגרת ההבנות שהוגשו בתכנון בנייה".

בהמשך הם מתייחסים להסכמים האחרונים, "ולבסוף, חזר בו מסיכומים שכבר סוכמו. וסגר עם יוסי חביליו כדי שישמש עלה תאנה לקואליציה שחבריה כבר פועלים בימים אלה מנסים לאיים על החיים בירושלים".

בשלב זה מבהירים ב'התעוררות', "לא נהיה חלק מהתנהלות כזו. נצא להיאבק עבור חצי מהעיר ונדאג להאיר את העירייה בפנסים, נילחם בשחיתות, נילחם בפגיעה בציבור הציוני והחרדי ממלכתי".

לקינוח שבו לתקוף את ראש העיר הנבחר, "בניגוד למשה ליאון, שנחת מגבעתיים כחלק מקומבינה מכוערת, התעוררות כאן, כמו תמיד- להישאר, נדע לשמור על תושבי ירושלים, שחפצים בעיר פורחת, נקייה ומשגשגת, גם מהאופוזיציה".

"ביום חמישי הקרוב מגיעים למועצת העיר- להילחם על ירושלים. בואו להבהיר לליאון שזו העיר שלנו", נכתב לסיום.

 

משה ליאון אגודת ישראל ראש עיריית ירושלים מו''מ קואליציוני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד