ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
חדש!

הסמארטפונים של 'נתיב' מוגנים גם ממתקפות סייבר

בכל 39 שניות בממוצע מתרחשת תקיפת סייבר | את הנתון המפחיד הזה לקוחות נתיב אינם מכירים | שירות חדש בחברה המובילה: הגנה מפני תכנים ומפני תקיפות סייבר ללא עלות

הסמארטפונים של 'נתיב' מוגנים גם ממתקפות סייבר
חרדי עם פלאפון צילום: בחדרי חרדים

לקוחות נתיב יכולים להיות היום רגועים הרבה יותר. מעבר להגנה על תכנים, מספקת להם החברה מעתה הגנת סייבר משלימה ללא עלות נוספת. הגנת הסייבר שומרת על הלקוחות מפני גניבת פרטי אשראי, אתרים מתחזים, ושימוש בפרטים אישיים.

מתקפות הסייבר הפכו למגפה של ממש. השנה הכריזה נשיאת ומנכ"לית ענקית הטכנולוגיה IBM הג'יני רומטי, כי פשעי סייבר הם הסכנה הגדולה ביותר לעסקים ולמי שמשתמש במכשירי סמארטפון ומחשבים.

בשנת 2017 עלה היקף הונאות וגניבה מלקוחות פרטיים, ב- 23% ביחס לשנת 2016. הנפגעים הם כולם, כולל עסקים ואנשים פרטיים, שנגנבים מהחשבונות שלהם כסף, או דרך כרטיסי האשראי, סיסמאות ותמונות במכשירים, ובמקרים רבים אף נמחקים תכנים אישיים בסמארטפון או במחשב. במהלך שנת 2017 הגיעו היקפי הגניבות בשיטת הסייבר לסכום של 11.7 מיליארד דולר.

בממוצע מתרחשת תקיפת סייבר חדשה בכל 39 שניות – כך על פי מידע שהתפרסם בחודש מרץ השנה, באתר חדשות הסייבר המקצועי.

הנתון המפחיד ביותר הוא שלעתים יכולים לעבור מספר חודשים עד שבן אדם שם לב שנגנבים ממנו פרטים מסוימים או נמשכים מחשבונותיו כספים שאינו מבין להיכן. זו בדיוק הסיבה שאתם חייבים להיות בידיים הטובות ביותר ולהרגיש מוגנים, תרתי משמע.

החברה המובילה והוותיקה ביותר בשוק המכשירים הסלולריים המוגנים, נתיב, מאפשרת ללקוחותיה להתקדם עם הטכנולוגיה, להתחדש, להישאר מעודכנים וגם מוגנים מפני מתקפות סייבר.

אם אתה לקוח נתיב, או מצטרף חדש, אתה זכאי להיות מוגן עם הגנה הפועלת נגד הורדה של תוכנות שמטרתן לחדור ולהזיק למכשיר שלך. תוכנה אלה משמשות האקרים לאיסוף מידע רגיש, להשגת גישה לרשתות מחשב פרטיות או לצורך הגשת תוכן פרסומי בלתי רצוי וללא ידיעתו של המשתמש.

כדאי לדעת: תוכנת ההגנה נוספת באופן אוטומטי דרך הסינון של נתיב לכל מכשיר, ללא צורך בפעולה יזומה מצד הלקוח.

נתיב סמארטפון כשר מוגן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד