י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
מחזיר גרושתו

ה'מיסטיקן' הבטיח חתונה ועשק עשרות נשים

במהלך תקופה 'מיסטיקן' הבטיח לנשים להחזיר להן את אהבתן וגרף עשרות אלפי שקלים, מבלי שאי פעם נפגש עם מי מקורבנותיו

ה'מיסטיקן' הבטיח חתונה ועשק עשרות נשים
חופה. אילוסטרציה צילום: יעקב נחומי, פלאש 90

בתום חקירה סמויה, המשטרה עצרה חשוד שהתחזה למיסטיקן והונה עשרות נשים בעשרות אלפי שקלים, תוך שהוא מציג שבכוחו, לכאורה, להחזיר "אהבות קודמות".

החשוד, בן 34 תושב העיר רחובות, הציג את עצמו כמיסטיקן ופרסם את שירותיו באתרי אינטרנט אותם הקים למטרה זו, הבטיח להחזיר לפונות אהבות נכזבות תמורת תשלום של אלפי שקלים. את התשלום דרש שיפקידו לחשבונות בנק - של קרבנות אחרים - מהם היה מושך את כספי התשלום בתחבולה, באמצעות קוד שהשיג במרמה מקורבנותיו ומבלי שראו את המיסטיקן מעולם.

החשוד אף פרסם שירותיו באמצעות זיוף כתבה באתר אינטרנט מוכר, תוך שהוא מוסיף לכתבה את פרטיו והמלצות אודות שירותיו, באופן שנחזה להיות חלק מהכתבה המקורית. על פי החשד, החשוד למעשה שינה לגמרי את הכתבה זייף את תוכנה והכניס לאתר שבנה.

על פי החשד, בשיטה זו הצליח החשוד להונות כספית ונפשית עשרות קורבנות, אותן עשק, תוך ניצול מצוקתן וקיבל מהן במרמה עשרות אלפי שקלים. באחד המקרים הצליח להונות פונה בסכום של 47,000 ש"ח.

אתמול (שני) עם מעבר משלב החקירה הסמויה לגלויה, פשטו שוטרי ובלשי מחלק ההונאה של משטרת מחוז ת"א על ביתו של החשוד, עצרו אותו ותפסו רכוש רב אשר שימש את החשוד לביצוע העבירות, לרבות כסף מזומן רב. מעצרו של החשוד הוארך על ידי בית משפט השלום בתל אביב עד ליום חמישי.

"משטרת ישראל תמשיך לפעול בכל האמצעים העומדים לרשותה על מנת להתחקות אחר עבריינים המבצעים את זממם ופוגעים בקורבנות תמימים בעבור בצע כסף ותפעל על מנת למצות עימם את הדין עד תום" נמסר מהמשטרה.

מיסטיקה הונאה אהבה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד