י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
בתוך המכולת

דקר חרדי תשע פעמים בסכין יפנית והואשם

כתב אישום חמור הוגש נגד המחבל אחמד מסלאלמה, שדקר את תושב ביתר עילית אהרן הלר לפני כחודש | "לפחות שלוש פעמים הצליח הנאשם לפגוע עם הסכין בפניו" של אהרן", צויין בכתב האישום

דקר חרדי תשע פעמים בסכין יפנית והואשם
הדקירה של תושב ביתר על ידי מחבל צילום: 0404

בבית משפט הצבאי ביהודה, הוגש הבוקר (רביעי) כתב אישום נגד המחבל אחמד מסלאלמה, שדקר את תושב ביתר עילית אהרן הלר לפני כחודש. מעובדות כתב האישום עולה כי המחבל הלך ברגל לכיוון בית ג'אלה ומצא סכין יפנית, הרים אותה והכניס לכיס מכנסיו.

במקביל, אהרן הלר תושב ביתר עילית, נכנס לחנות מכולת "ריקרדו" בבית ג'אלה, כשהוא חונה את רכבו בחוץ. המחבל שהבחין ברכב של אהרן עם לוחית זיהוי ישראלית והבין כי מדובר ביהודי, נעצר בצד בכוונה לדקור את בעל הרכב ולהרוג אותו.

לאחר דקות ספורות, אהרן יצא מחנות המכולת ופתח את דלת רכבו - והמחבל שלף את הסכין מכיסו להחל לדקור את אהרן מכיוון הגב. המחבל תפס את צווארו של אהרן בידו הימנית והחל לדקור עם אהרן הסכין עם ידו השמאלית.

המחבל דקר את אהרן הלר "שוב ושוב, כתשע פעמים ברצף, בכוונה להורגו. לפחות שלוש פעמים הצליח הנאשם לפגוע עם הסכין בפניו" של אהרן ופצע אותו באורח קל.

בעוד אהרן מדמם, דחף והדף את המחבל והצליח לברוח לעבר חנות המכולת ממנה יצא שניות קודם לכן. המחבל לא התייאש ורדף אחריו, בעוד אהרן משליך לעברו מוצרים מחנות המכולת בכדי להרחיקו ממנו ולמנוע מהמחבל להמשיך ולפגוע בו.

המחבל נמלט לביתו. בני משפחת המחבל שנוגע להם כי אחמד ביצע פיגוע דקירה, התעמתו איתו והסגירו את המחבל לידי כוחות הביטחון במעבר רחל, וזאת מחשש שכוחות הביטחון יבואו לביתם. המחבל הואשם בניסיון לגרימת מותו של אהרן בכוונה, עבירה המקבילה לעבירת ניסיון רצח וכן החזקת סכין.

אהרן פונה לבית החולים במצב קל לבית החולים הדסה עין כרם, שם הוא טופל ביחידת הטראומה ולאחר מכן שוחרר לביתו. שלושה ימים מאוחר יותר הוא ערך מסיבה בה הודה לקדוש ברוך הוא על הנס הגדול שהיה לו.

עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו שמלווה את הנפגע מסר "כתב האישום חושף חד משמעית את החשיבות של הריסת בתי מחבלים וצעדי הרתעה כנגד המשפחה. בזכות הרתעה זו המחבל הוסגר מיד ולא התאפשר לו לבצע את זממו בישראלים נוספים. האישום מבטא נכונה את חומרת המעשה כאשר אותו מחבל הוא חלק מגל ההסתה והטרור של מפגעים שמנסים בכל דרך ועם כל אמצעי להרוג יהודים. אנו מברכים את התביעה הצבאית על הגשת כתב האישום, נפגע העבירה ועו"ד של חוננו ימשיכו ללוות את ההליך המשפטי על מנת לוודא שהמחבל יכנס לכלא לשנים רבות".

פיגוע דקירה ביתר עילית בית ג'אלה כתב אישום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד