ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
בתוך שעות

בן ובת שנה וחצי נכוו ממים רותחים

בתוך מספר שעות, שתי פעוטות ממשפחות חרדיות בעיר אשדוד, נכוו ממשקה רותח | באיחוד הצלה מעדכנים כי מדובר בתופעה בעיקר בחודשי החורף ועל כן יש להיזהר יותר למען שלומם של הזאטוטים

בן ובת שנה וחצי נכוו ממים רותחים
כוס תה. אילוסטרציה צילום: unsplash

בשני מקרים שונים בעיר אשדוד, בהפרש של מספר שעות, בן שנה וחצי נכווה ממים רותחים ונפצע קל, ובת שנה וחצי נפצעה קל מכוויות מתה חם.

אמש (רביעי) הוזעקו חובשי איחוד הצלה לרחוב הפלמ"ח בעיר אשדוד, בעקבות דיווח על כוויות. החובשים העניקו טיפול רפואי ראשוני לילד כבן שנה וחצי במצב קל עם כוויות בגפיו התחתונות. לאחר שנשפך עליו מים רותחים מקומקום.

בבוקר שוב: מתנדבי רפואת חירום של איחוד הצלה הוזעקו בסביבות השעה 6:00 לרחוב סילבר באשדוד, בעקבות דיווח נוסף על כוויות. החובשים העניקו טיפול רפואי ראשוני לתינוקת כבת חצי שנה במצב קל עם כוויות בפלג גוף עליון לאחר שנשפך עליה תה רותח.

באגף דוברות והסברה של איחוד הצלה קוראים להורים ומבוגרים למקם את מיחם המים או הקומקום החשמלי הרחק מהישג ידם של ילדים. חשוב גם לוודאות שכבל החשמל המוביל לקומקום או המיחם החשמלי נמצא במיקום שאין לילדים גישה אליו, כך שלא יוכלו למשוך אותו ולשפוך את תכולתו על עצמם.

בדוברות איחוד הצלה מציינים עוד כי לאחרונה (בפרט בערבי שבתות וחגים ובימי החורף הקרים) אירעו מספר רב של מקרים דומים וחשוב להפיק לקחים בכדי למנוע אסונות מיותרים.

כווית מים חמים שתיה חמה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד