י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

אוהל אבלים - להקל על המשפחה

ה"שבעה" היא הזמן שמיועד לפרידה אחרונה וסופית מבן משפחה שהלך לעולמו • בזמן הזה מגיעים חברים, שכנים ומכרים כדי לנחם את המשפחה ולחלוק למנוח כבוד אחרון • כדי להבטיח "שבעה" שמכבדת הן את הנפטר והן את המנחמים מומלץ לשכור אוהל אבלים • השכרת אוהל אבלים תפסה תאוצה בשנים האחרונות הודות ליתרונותיה הרבים • לפניכם כמה מהיתרונות שמספקים אוהלי אבלים

אוהל אבלים - להקל על המשפחה
אוהל אבלים צילום: יח"צ

השכרת אוהל אבלים

ה"שבעה" היא הזמן שמיועד לפרידה אחרונה וסופית מבן משפחה שהלך לעולמו. בזמן הזה מגיעים חברים, שכנים ומכרים כדי לנחם את המשפחה ולחלוק למנוח כבוד אחרון. כדי להבטיח "שבעה" שמכבדת הן את הנפטר והן את המנחמים מומלץ לשכור אוהל אבלים. השכרת אוהל אבלים תפסה תאוצה בשנים האחרונות הודות ליתרונותיה הרבים. לפניכם כמה מהיתרונות שמספקים אוהלי אבלים. 

יתרון ראשון - התאמה לכל צורך

השכרת אוהל אבלים מאפשרת לארח מנחמים רבים ולדאוג לכל מבוקשם, למשל מבחינת מקום ישיבה, אוכל, תפילה ואפילו הפרדה בין גברים ונשים. השכרה זו מאפשרת למשפחה לקבל את הניחומים מבלי לדאוג לדבר - האוהל כולל כל מה שצריך ל"שבעה" החל משולחנות וכסאות, דרך מיחם וגופי תאורה וכלה בסידורי תפילה.

יתרון שני - התאמה לכל מזג אוויר

אוהלי אבלים שעשויים משלד מתכת איכותי ומיריעת פלסטיק חזקה מאפשרים למשפחה להיות מוכנה לכל אקלים (חמסין, גשם, רוח, קור וכו'). בנוסף, אוהלי אבלים מצוידים בכל הדרוש להתמודדות עם פגעי הטבע, למשל פתרונות חימום (למשל פטריות חימום על גז, תותחי חום שפועלים על סולר, תנורי אינפרא אדום וכו' ) לימים קרים ופתרונות קירור (מצננים, מזגנים ניידים, מערפלי מים וכו') לימים חמים.

יתרון שלישי - נוחות

השכרת אוהל אבלים מאפשר קיום "שבעה" בנוחות ממש כמו בבית ואפילו יותר. המגוון הרחב בתחום הגדלים השונים של אוהלי אבלים מאפשר התאמה לכל מספר מנחמים. ניתן להקים אוהל אבלים כמעט בכל מקום (בחצר, בכניסה לבית משותף וכו') – מה שאומר שקבלת הניחומים נעשית בנוחות וברווחה ולא בצפיפות שמקשה עוד יותר על האבלים.

יתרון רביעי - זמינות

השכרת אוהל אבלים באמצעות חברה מקצועית מאפשרת זמינות 24/7. זמינות זו חשובה במיוחד למשפחה האבלה ומאפשרת קבלת מענה ותשובות בכל שעה משעות היממה. בשעה של אבל כל עזרה מתקבלת בברכה במיוחד מצד חברה מסחרית – מה שמעיד על היותה בראש ובראשונה חברה אנושית שמעמידה תמיד את לקוחותיה במרכז.

יתרון חמישי - מחיר

השכרת אוהל אבלים מאפשרת התאמה לתקציבים שונים בהתאם ליכולות של המשפחה המתאבלת. אמנם ההשכרה כרוכה בתשלום בהתאם לגודל האוהל שבוחרים, אבל היא חוסכת טרחה רבה וכן בזבוז של זמן ואנרגיות- אלמנטים שאינם בנמצא בשעה הקשה שבה נמצאת המשפחה. בנוסף, כלוקחים בחשבון את העובדה שאוהלי אבלים כוללים כמעט הכל (ריהוט, פתרונות חימום וקירור, תאורה, כלי מטבח, סידורי תפילה וכו') – ההשקעה הופכת למשתלמת

אבלים ניחום אבלים אוהל אבלים משפחה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד